ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Додано 14.05.2012
Дата проведення: 16.05.2012 року
Час проведення: 10.00 год.
Запрошені: прокурор міста Ужгород Штефанюк Іван Матвійович
заступник міського голови Беляков Юрій Володимирович
заступник міського голови Семаль Віталій Юрійович
радник міського голови Немеш Володимир Іванович
директор департаменту міського господарства Касперов Олексій Петрович
головний редактор газети "Ужгород" Андрусяк Андрій Васильович
в.о. головного санітарного лікаря м.Ужгорода Орел Володимир Васильович
гол.інженер КП ЖРЕР №4 Готра Віктор Іванович
директор КП "ЖРЕР-1" Дідун Андрій Петрович
директор КШЕП Довбак Іван Михайлович
директор ТОВ "Оір-Сервіс" Левко Валерій Юрійович
директор КП "ЖРЕР-5" Ковальський Анатолій Володимирович
начальник відділу охорони здоров’я Ковач Іван Іванович
начальник управління освіти Комарницький Мар’ян Нестерович
начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж Костенчук Олександр Анатолійович
директор КП "Уж-енергія" Крайниківський Іван Васильович
директор ТОВ "Підзамок" Молодцова Валентина Андріївна
директор КП "ЖРЕР-8" Оксьон Юрій Юрійович
директор КП "Водоканал" Омельяненко Юрій Віталійович
директор КАТП-072801 Пономарьов Станіслав Борисович
директор ТОВ"Житло-сервіс" Тереняк Богдан Іванович
директор ККП Сухолов Анатолій Романович
директор КПЗГ "Агромікс" Харевич Петро Іванович

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Інформаіця про роботу ринку п/п Пономарьової Н.М. по вул.Гагаріна ,б/н .
Доповідач: Гузар Роман Ярославович— директор ринку
Планові питання:
2. Про підсумки опалювального сезону 2011-2012 р.р. та заходи по підготовці до опалювального сезону 2011-2013р.р.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
3. Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2012 року.
4. Про виконання заходів, спрямованих на виконання показників бюджету міста в першому кварталі 2012 року.
5. Про стан усунення порушень, виявлених перевірками КРУ, та результати контрольно-ревізійної роботи щодо використання коштів бюджету міста за 2011 рік та І квартал 2012 року.
Доповідач: Король Світлана Ігнатівна — заступник міського голови, начальник фінансового управління.
Робочі питання:
6. Про реєстрацію права власності на новозбудовані об’єкти нерухомого майна.
7. Про надання погодження на внутрішнє перепланування і переобладнання житлових приміщень (квартир).
8. Про поштові, тимчасові адреси, зміну до рішення .
9. Про відміну рішень виконкому.
10. Про надання вихідних даних на проектування об’єкту містобудування.
Доповідач: Шеба Олександр Васильович – начальник управління архітектури та містобудування.
11. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи.
12. Про погодження цілодобового режиму роботи.
13. Про видачу підтверджень торговельної діяльності на тимчасові об’єкти торгівлі та сфери послуг з погодженням режиму роботи Доповідач: Станкович Михайло Михайлович — начальник управління економіки та підприємництва.
14. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна та внесення змін до рішення.
15. Про скаргу на постанову адміністративної комісії (Дерди Б.І).
16. Про скаргу на постанову адміністративної комісії (Папіш О.В).
17. Про протест прокурора міста Ужгород №13/1544.
18. Про протест прокурора міста Ужгород №07/13-1477.
Доповідач: Куценко Ігор Миколайович – начальник юридичного відділу.
19. Про відключення від ЦО і ГВП та надання дозволу на влаштування автономного опалення.
20. Про реконструкцію будівлі по вул.Уральській,4.
21. Про переоформлення гаражів.
Доповідач: Касперов Олексій Петрович — директор департаменту міського господарства.
22. Про укладення договорів найму, прийняття на квартирний та кооперативний облік, зняття з квартирного обліку.
23. Про приватизацію державного житлового фонду.
Доповідач: Папай Марія Бейлівна — начальник відділу обліку, розподілу та приватизації житла, департаменту міського господарства.
24. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, укладення договору іпотеки, надання статусу, направлення малолітніх в будинок дитини, зміну прізвища малолітнім.
Доповідач: Кенсіцький Володимир Володимирович — начальник служби у справах дітей.
25. Про облаштування місць відпочинку, купання та заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах міста.
Доповідач : Бобров Євгеній Володимирович – начальник управління у справах культури, спорту, сім’ї та молоді.
26. Про прийняття гр. Халілової М.С. на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Доповідач : Сушко Андріана Антонівна – начальник управління праці та соціального захисту населення.
27. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
Доповідач : Шушка Олександр Іванович –заступник начальника відділу муніципальної поліції.
Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Д.Геворкян

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс