| |
|
|
|
|
В Ужгороді розпочав роботу Центр сертифікації електронних ключів: податкова видаватиме ключі швидко і безкоштовно |
|
|
Додано 07.06.2012
|
|
|
Кваліфіковані фахівці, які пройшли спеціальне навчання швидко та якісно обслуговуватимуть платників у Центрі сертифікації електронних ключів. Унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист.Центр сертифікації електронних ключів при ДПС у Закарпатській області працює в такому режимі:
понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
перерва – з 13:00 до 13:45
п’ятниця - з 9:00 до 16:45
перерва – з 13:00 до 13:45
Реєстрація користувачів
понеділок - четвер з 9:00 до 16:30
перерва – з 13:00 до 13:45
п’ятниця - з 9:00 до 16:00
перерва – з 13:00 до 13:45
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину, субота та неділя – вихідні дні
Адреса Центру: м. Ужгород вул. Духновича, 2 (поряд з входом до приміщення ДПІ у м.Ужгороді).
Телефон для довідок: (0312) 61-46-41.
Під час реєстрації юридична особа (уповноважена особа заявника) надає такі документи (а також їх копії):
– заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;
– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
– оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
– документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
– документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
– копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
– копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння
ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера;
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом
керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
Під час реєстрації заявник - фізична особа-підприємець надає такі документи (а також їх копії):
– заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;
– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувала для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб тафізичних осіб-підприємців;
– паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену
власноручним підписом власника;
– копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння
ідентифікаційного коду ДРФО).*
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
За матеріалами Центру сертифікації електронних ключів при ДПС у Закарпатській області |
|
|
|
|
|
|
|