В Ужгороді розпочав роботу Центр сертифікації електронних ключів: податкова видаватиме ключі швидко і безкоштовно
Додано 07.06.2012
Кваліфіковані фахівці, які пройшли спеціальне навчання швидко та якісно обслуговуватимуть платників у Центрі сертифікації електронних ключів. Унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист.Центр сертифікації електронних ключів при ДПС у Закарпатській області працює в такому режимі:
понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
перерва – з 13:00 до 13:45
п’ятниця - з 9:00 до 16:45
перерва – з 13:00 до 13:45
Реєстрація користувачів
понеділок - четвер з 9:00 до 16:30
перерва – з 13:00 до 13:45
п’ятниця - з 9:00 до 16:00
перерва – з 13:00 до 13:45
Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину, субота та неділя – вихідні дні
Адреса Центру: м. Ужгород вул. Духновича, 2 (поряд з входом до приміщення ДПІ у м.Ужгороді).
Телефон для довідок: (0312) 61-46-41.

Під час реєстрації юридична особа (уповноважена особа заявника) надає такі документи (а також їх копії):
– заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;
– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
– оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
– документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
– документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
– копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
– копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння
ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера;
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом
керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Під час реєстрації заявник - фізична особа-підприємець надає такі документи (а також їх копії):
– заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;
– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувала для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб тафізичних осіб-підприємців;
– паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену
власноручним підписом власника;
– копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння
ідентифікаційного коду ДРФО).*
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.



За матеріалами Центру сертифікації електронних ключів при ДПС у Закарпатській області

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс