З 01.01.2013 року змінився порядок реєстрації нерухомого майна
Додано 09.01.2013
Відповідно до Закону України “Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, що затверджений постановою КМУ від 22.06.11 № 703, реєстрація речових прав на нерухоме майно (в тому числі земельних ділянок) проводиться органом державної реєстрації прав. На території м. Ужгорода та Ужгородського району таким органом є Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Ужгородського міськрайонного управління юстиції у Закарпатській області, що знаходиться за адресою : 88000 м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3. Телефон/факс: (0312) 61-60-51. Графік роботи:
понеділок – середа з 9.00 до 18.00 год.
четвер з 9.00 до 20.00 год.
п'ятниця з 9.00 до 16.45 год.
обід: з 13.00 до 13.45 год.
субота з 9.00 до 17.00 год (без перерви на обід)
вихідні день – неділя.

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ:
понеділок з 10.00 до 17.00 год.
четвер з 10.00 до 17.00 год.
обідня перерва з 13.00 до 13.45 год.
вівторок з 9.30 до 13.00 год.
середа з 9.30 до 13.00 год.
п'ятниця з 9.30 до 13.00 год.
Для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно (в тому числі земельну ділянку) заінтересована особа має звернутися до державного реєстратора прав з відповідною заявою, до якої додає документи, визначені вказаним вище Порядком. Слід зазначити, що перелік документів, що подаються для державної реєстрації прав, різниться в залежності від способу набуття права власності та типу об’єкта нерухомого майна, права на який підлягають державній реєстрації.
Загальними документами, які в обов’язковому порядку подаються для проведення державної реєстрації прав є: заява про державну реєстрацію; копії документу, що посвідчує особу заявника, ідентифікаційний код (крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття ідентифікаційного коду, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав; документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита).
Діюче законодавство передбачає 14 робочих днів для проведення державної реєстрації прав.
Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії проводиться нотаріусом одночасно з вчиненням такої дії.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс