Інформація про розгляд звернень громадян, які надійшли до виконкому Ужгородської міської ради за 2012 рік
Додано 28.01.2013
Протягом 2012 року до викоконкому надійшло 3852 звернення громадян, що на 790 звернень менше порівняно із звітним періодом 2011 року(4642).
Із загальної кількості звернень 3472 надійшло поштою та 380 отримано на особистому прийомі. У минулому, 2011 році — 4007 та 635 звернень відповідно.
Упродовж 2012 року до виконкому надійшло 394 колективних звернення. Порівнянно з 2011 роком їхня кількість зменшилась на 35.
Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло: — за ознакою надходження: первинні - 3592, повторні - 3, неодноразові - 216 . —за статтю авторів звернень : чоловіча - 1413, жіноча - 1829; —за суб’єктом: індивідуальні - 3406, анонімні – 16.
Зросла кількість звернень громадян до вищих органів влади(за 2012 р. надійшло 472 заяви, за 2011 р.- 431). Зокрема до Закарпатської обласної державної адміністрації надійшло 261 звернення ужгородців(2011 р. - 287), Закарпатської обласної ради - 9 звернень ( 2011 р. - 11), прокуратури м.Ужгорода – 62(2011 р.- 27). На урядову гарячу лінію надійшло 133 звернення (2011 р. – 104).
За звітний період до виконкому надійшло 3639 заяв і 214 скарг.З них вирішено :
- позитивно - 1160 звернень,
- відмовлено у задоволенні – 225,
- надано роз’яснення – 2097,
- надіслано за належністю – 23,
- у стадії розгляду – 347.
Відповідно до пункту 1 ч. 4 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" звернення інвалідів війни та звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", розглядаються особисто міським головою. Протягом 2012 року до виконкому звернулось 52 інваліди війни та 3 багатодітних жінок, які мають статус "Мати-героїня".
За 2012 року до виконкому Ужгородської міської ради звернувся 9891 громадянин, що на 448 менше порівняно з минулим, 2011 роком(10339).
Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання:
— аграрної політики та сільського господарства – 1217 звернення (31,59%), що на 71 менше відповідного періоду 2011 р.(1288). До цієї тематичної групи відносяться питання передачі у власність земельних ділянок - 196 заяв(2011 рік-373), земельні конфлікти - 120 звернень, затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок - 234 (2011 р. - 255), надання дозволу на виготовлення/затвердження технічної документації щодо посвідчення права власності на земельну ділянку – 340 (2011 р .- 227);
— комунального та дорожнього господарства за 2012 р. надійшло 1029 звернень (26,71 %), що на 474 менше ніж за звітний період 2011 року (1503). З питань ремонту та експлуатації будинків надійшло 171 скарга та заява (протягом 2011р. - 209), 143 звернення щодо встановлення автономного електричного опалення (2011 р. - 557), виготовлення проектно-технічної документації на електричне опалення і встановлення електролічильників - 80 заяв (2011 р .- 113), 215 звернень стосовно санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій (2011 р. - 211); —житлової політики – 694 (18,04%), що на 95 звернень менше, ніж у 2011 році (789). У першу чергу ці звернення стосуються питань індивідуального житлового будівництва. Протягом 2012 р. таких звернень надійшло 327(2011 р.- 442). З питань плати за житло та комунальні послуги - 73 звернення (2011 р.- 87), 84 заяви щодо поліпшення житлових умов (2011р. – 69);
— соціального захисту - 433 звернення громадян (11,24%) , що на 114 звернень менше ніж за 2011 рік (547). Найбільше звернень цієї тематики стосується питань надання матеріальної допомоги – 384 заяви (2011 р. - 478), 11 - призначення і виплати соціальних допомог (2011 р. - 30).
Протягом 2012 року до виконкому надійшло пропозицій, заяв і скарг громадян з питань промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу – 91 (2,36% від загальної кількості звернень). З них 64 звернення щодо порушення будівельних та санітарних норм (2011 рік – 36).
З питань транспорту – 51 звернення (1,32%), що на 50 звернень менше відповідного періоду 2011 р. (101). Основні питання даної тематичної групи: робота пасажирського транспорту - 23 заяви і скарги (2011 рік - 43), пільгове перевезення пасажирів - 10 звернень (2011 р. - 24).
З питань торгівлі і громадського харчування до виконкому надійшло 54 звернення, що становить 1,40% від загальної кількості порушених питань. Порівняно з аналогічним періодом 2011 р. кількість цих питань зменшилася на 5 звернень. Найчастіше у цій тематичній групі порушувались питання щодо роботи закладів громадського харчування – 13 звернень (2011 р. - 21), порушення прав споживачів - 4 (за 2011 р. - 7), роботи ринків – 4 (2011 р. - 6), 5 скарг щодо анулювання погодження цілодобового режиму роботи підприємств торгівлі.
За звітний період надійшло 15 звернень з питань науки, освіти, виховання і навчання дітей, що на 6 менше ніж за 2011 р. (21). З них 6 звернень щодо роботи дитячих, дошкільних, середніх, спеціальних та вищих начальних закладів. У 2011 році 9 відповідно.
Питання охорони здоров’я порушувалися у 25 зверненнях громадян (протягом 2011 р. - 34). З них 16 звернень з питань забезпечення ліками (2011 р. - 14), 3 - діяльності медичних закладів та установ (2011р. - 4), 3 звернення щодо реорганізації мережі закладів охорони здоров’я.
З питань праці та заробітної плати надійшло 42 звернення. Упродовж 2011 року - 39. Основні питання цієї тематичної групи: працевлаштування 25 заяв (2011 р. - 16), виплата заборгованості по заробітній платі - 5 (2011 р. - 5).
Протягом 2012 року до виконкому надійшло 82 звернення з питань забезпечення законності та охорони правопорядку, що становить 2,13% від загальної кількості звернень. Порівняно з минулим роком кількість цих звернень зросла на 16. 12 звернень даної групи питань надійшло з приводу недобросусідських відносин (2011 р. - 17), 16 заяв щодо реєстрації громадян за місцем проживання (2011 р.-11), проведення мітингів - 13 зверенень (2011р. - 9), 10 заяв і скарг - щодо роботи адмінкомісії.
Відділом по роботі із зверненнями громадян проаналізовано та узагальнено стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками роботи першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців 2012 року та за 2012 рік.
У газеті "Ужгород" систематично висвітлюються результати прийомів громадян міським головою.
Питання роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданнях виконкому Ужгородської міської ради в лютому та листопаді 2012 року.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс