| |
 |
|
 |
|
Вирішення питання генерального плану, це не вирішення меж міста, а стратегія розвитку Ужгорода на майбутні роки |
|
 |
Додано 21.03.2013
|

|
|
Сьогоднішня прес-конференція була присвячення питанню генерального плану міста Ужгорода.
"Ужгород має територію 4 тис. гектарів, для сучасного 120 тисячного міста це дуже мало, особливо в плані транспортних розв’язок" – зазначив Віктор Погорелов. Попередня влада роздала біля 4 тисяч земельних ділянок, на сьогоднішній день є близько п’яти тисяч заяв на отримання землі. Місту необхідно розширюватися, а можливість є у бік Оноківської сільської ради, та Мукачева.
"Сьогодні Ужгород мав би "жити" за планом 2004 року, який був затверджений на сесії міської ради. Але нажаль він протягом 4 років порушувався, тому виникла необхідність термінової актуалізації містобудівельної документації" – повідомив Олександр Шеба головний архітектор міста.
Від мешканців міста та громадських організацій отримано багато звернень з різними пропозиціями, побажаннями щодо генплану Ужгорода. Всі ці пропозиції будуть включені в громадське обговорення генерального плану яке відбудеться на наступний тиждень.
Багато надійшло пропозицій щодо вело-інфраструктури в місті. Вело-доріжки мали б бути на всіх вулицях де є технічна можливість їх влаштувати. Попередньо проектантами було зазначено, що завдяки розміру вулиць повноцінні вело-доріжки можуть бути на таких магістралях як Минайська, Грушевського, Гагаріна.
"Сьогодні паркова в місті безкоштовна, але проблеми з дорогами та транспортом це мій біль як мера і як мешканця міста, коли машини залишають на зелених зонах, тротуарах. Справа в тому, що самі мешканці не бажають паркувати авто на визначених стоянках і залишають їх де завгодно" – зазначив Віктор Погорелов.
Рух важковантажного транспорту в Ужгороді потрібно обмежити. "Необхідно розширити коло обмеження в'їзду важковантажного транспорту, передовсім в центрі, оскільки дороги такого навантаження не витримують, враховуючи загальну кількість машин в місті, яка складає на сьогодні близько 40 тисяч" – наголосив міський голова.
Запланований капітальний ремонт вулиці Капушанської, Перемоги, Легоцького, пл. Театральної та багато поточних ремонтів інших доріг та вулиць.
|
|
 |
|

|
|
|
|