Взаємодовіра та повага – основа відношень податківців і платників податків
Додано 02.04.2013
Своєчасний і об'єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є першорядним обов'язками фахівців ДПІ у м. Ужгороді, бо саме завдяки поєднанню інтересів держави і громадян, ефективній співпраці з платниками податків формується позитивний імідж державної податкової служби України.
Конституція України та Закон України «Про звернення громадян» гарантують громадянам право на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування. Можливість на звернення забезпечує кожній людині стовідсотковий шанс захистити свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.
Державна податкова інспекція у м. Ужгороді повною мірою забезпечує можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
За І квартал 2013 року до ДПІ у м. Ужгороді надійшло 13 письмових звернень громадян. До керівництва інспекції на особистий прийом звернулось 28 громадян.
Питання, порушені у письмових зверненнях громадян та під час особистого прийому у керівництва інспекції, стосувались як роз’яснення окремих норм чинного податкового законодавства, так і питань контрольно – перевірочної роботи. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів, встановлених законом. Громадянам були надані вичерпні відповіді.
Крім того, у січні-березні 2013 року до ДПІ у м. Ужгороді надійшло 3 запити на інформацію, на які надано вичерпну відповіді у встановлений законодавством термін.
Нагадуємо, що для дієвого забезпечення прав громадян, що передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації», в податковій міста Ужгорода створено сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян та розроблені необхідні заходи для максимально зручного та об’єктивного отримання інформації громадянами.
Податківці міста Ужгорода завжди готові йти на зустріч платникам податків. Нагадуємо, що звернення громадян та запити на публічну інформацію можна подати за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Духновича, 2, Зал №3 Центру обслуговування платників податків або за телефоном: 44-17-39, 61-71-25.
В Центрі обслуговування платників податків ДПІ у м. Ужгороді Закарпатської області ДПС (зал №3 ЦОППу) також діє приймальня громадян, де згідно із затвердженим графіком, в установлені дні та години, проводяться особисті прийоми громадян посадовими особами інспекції з питань, що входять до компетенції органів державної податкової служби. Попередній запис на особистий прийом до керівництва податкової здійснюється у робочі дні безпосередньо в приймальні громадян або за телефоном: 44-17-39

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс