ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ФОРМУЄ НОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
Додано 24.05.2013
Сьогодні Україна у процесі поступової інтеграції до правового простору Європейського Союзу наполегливо реформує систему державно-управлінських відносин. Адміністративна реформа як один із напрямів Президентської Програми економічних реформ «Заможне суспільство, конкурентоспроможні економіка, ефективна держава» спрямована на підвищення ефективності діяльності державних органів та гарантування професійності та відповідальності державної службиВідповідно до Концепції Нацдержслужбою України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року», який затверджено на засіданні Уряду 13 травня 2013 року.
Одним із основних напрямів змін стане застосування компетентнішого підходу, закладеного новою редакцією Закону України «Про державну службу», до усіх процесів управління людськими ресурсами на державній службі. Такий підхід покладено в основу кадрової політики Великої Британії Австрії, Канади, Нідерландів, Німеччини, США, Австралії і передбачає врахування знань, умінь, навичок, а також особистісних якостей службовця, що дають змогу реалізувати професійний потенціал на практиці.
У ході розроблення проекту Державної цільової програми враховано напрацювання українсько-канадського проекту «Реформа управління персоналом на державній службі», зокрема розроблену Канадським бюро міжнародної освіти Стратегічну рамку щодо системи управління персоналом на державній службі, а також рекомендації експертів проекту Twinning «Підтримка розвитку державної служби в Україні».
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів на 2013 - 2016 роки становить 35 868,4 тис. грн., з них за рахунок коштів державного бюджету - 23 927,9 тис. грн., міжнародної технічної допомоги - 11 940,5 тис. грн.

Пріоритети та завдання Програми
Відповідно до Концепції, Державна цільова програма розвитку державної служби спрямована на удосконалення системи управління людськими ресурсами на державній службі шляхом:
1) впровадження нового механізму, стандартів та процедур щодо управління людськими ресурсами на державній службі;
2) посилення інституціональної спроможності у системі державної служби:
Передбачено також розроблення. організаційно-правової моделі здійснення самоосвіти, яка є одним із видів підвищення кваліфікації державний службовців, водночас не має достатнього організаційно-правового забезпечення. Також будуть розроблені 16 модулів з найбільш актуальних питань проходження державної служби, серед яких запобігання корупції, тощо. Передбачається, що шляхом самоосвіти за цими модулями рівень професійної компетентності підвищить не менше ніж 89 тисяч державних службовців.
Отже, буде визначена реальна потреба в кадрах по етапах на найближчу та стратегічну перспективу, забезпечено підвищення рівня професійної компетентності державних службовців з урахування оцінки результатів їх службової діяльності, розроблено плани професійного розвитку та просування по службі державних службовців.
Другий пріоритет — посилення інституціональної спроможності. у системі державної служби — досягається шляхом реалізації комплексу організаційних і практичних заходів.
Крім того, буде створена електронна база даних відомостей про кращий міжнародний досвід у сфері державної служби та управління людськими ресурсами на державній службі.
У Державній цільовій програмі закладено завдання щодо розробки та впровадження сучасних інформаційних та комунікаційних технологій. Зокрема передбачено створити:
• веб-портал управління людськими ресурсами на державній службі;
• єдиний веб-ресурс для розміщення оголошень про конкурс на зайняття вакантних посад державної служби;
• автоматизовану систему діагностики рівня професійної компетентності державних службовців.
Окрема увага приділяється широкомасштабній програмі навчання для керівників та працівників служб персоналу, ознайомлення їх зі змістом, технологіями та практичними інструментами для виконання нових завдань і функцій.

Етапи реалізації Програми та очікувані результати
Державну цільову програму передбачається реалізувати в два етапи.
Перший етап (2013 - 2014 роки) співпадає з часом підготовки та впровадження нової редакції Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050-VI «Про державну службу» і має на меті послідовне створення системи управління людськими ресурсами за компетентнісним підходом, забезпечення прозорих механізмів вступу на державну службу та її проходження, відкритості у роботі органів виконавчої влади.
Другий етап (2015 - 2016 роки) визначається як стандартизація та інформаційно-технологічне супроводження кадрових процесів на основі профілів професійної компетентності посад державної служби, формування інституціональної спроможності служб персоналу державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим щодо стратегічного планування управління людськими ресурсами, розроблення індивідуальних планів розвитку державних службовців та супроводження їх просування по службі.

Результатом впровадження Державної цільової програми стане удосконалення системи державної служби та посилення її спроможності до формування та реалізації державної політики з використанням кращих міжнародних практик, підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посилення довіри громадськості до інституту державної служби.
Якщо торкнутися окремих цільових груп, реалізація Державної цільової програми забезпечить:
1) для державних службовців центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших органів державної влади:
• прозорі та об'єктивні механізми вступу на державну службу та її проходження на основі принципу професійних заслуг та здобутків, відповідності рівня знань, умінь та навичок вимогам щодо роботи на посаді;
• удосконалення процесу професійного саморозвитку державних службовців та створення умов професійно-посадового розвитку на державній службі;
• запровадження стратегічного управління щодо планування, вступу на державну службу та підготовки кадрів відповідно до потреб суспільства, розроблення індивідуальних планів професійного розвитку державних службовців та супроводження їх просування по службі;
• унормування питань змісту, технології та практичних інструментів для виконання завдань служб персоналу державних органів, стандартизація та автоматизація кадрових процесів на основі профілів професійної компетентності посад державної служби.
2) для громадян та інститутів громадянського суспільства:
• інституціональний розвиток державної служби та посилення ц спроможності вчасно та якісно реагувати на виклики і завдання, що постають перед Україною у сучасному глобалізованому світі;
• удосконалення механізмів, стандартів та процедур взаємодії органів виконавчої влади з громадськістю, поширення ефективних методів і форм ведення діалогу з інститутами громадянського суспільства;
• забезпечення прозорості у роботі органів виконавчої влади, контроль інститутів громадянського суспільства за виконанням державних функцій та завдань органами державної влади;
• посилення механізму впровадження в Україні інструментів інституційної розбудови Європейської Комісії Twinning, TAIEX i SIGMA, що є практичною допомогою у розв'язанні конкретних проблем розвитку та євроінтеграції, посилення міжнародної співпраці у процесі реформування державної служби.
3) для наукового та експертного середовища:
• створення електронної бази даних кращих практик у сфері модернізації державної служби та впровадження нових засад управлінні людськими ресурсами на державній службі;
• підвищення ефективності наукового забезпечення розвитку державної служби, визначення пріоритетів наукових досліджень щодо методів і механізму модернізації державної служби відповідно до стандартів і процедур роботи Європейського Союзу;
• обмін досвідом та налагодження міжнародного партнерства 3 питань впровадження європейських підходів до питань управління людськими ресурсами на державній службі, посилення її спроможності до формування та реалізації державної політики з використанням кращих європейських практик.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс