| |
 |
|
 |
|
А Н А Л І З регуляторного впливу проекту рішення виконкому Ужгородської міської ради “Про вартість послуг з інвентаризації та оформлення права власності нерухомого майна”, які надаються КП “ Бюро технічної інвентаризації м. Ужгорода” |
|
 |
Додано 08.06.2007
|

|
|
1.Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин
Відповідно рішенню IY сесії міської ради Y скликання від 07.02.07 №234 „Про передачу приміщень в повне господарське відання” було створено комунальне підприємство „Бюро технічної інвентаризації м. Ужгорода”. Рішенням виконкому міської ради від 15.02.07 №34 встановлено тимчасово вартість 1 людино-години з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об”єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав для надання населенню та суб”єктам господарювання зазначених послуг.
Вартість послуг (тарифів) визначено із застосуванням норм часу згідно затвердженого наказом Держкомітету ЖКГ України від 21.11.03 №198 “Збірника норм часу на роботи з державної реєстрації права власності та технічної інвентаризації об”єктів нерухомого майна”.
За даними аналізу фінансових результатів роботи новоствореного підприємства, з лютого по квітень 2007 року, підставами для внесення змін до вартості зазначених послуг є підвищення мінімальної зарплати (з 375 грн. до 420 грн.), вартості матеріалів, енергоносіїв, комунальних та інших послуг сторонніх організацій, що вплинуло на зростання фактичної собівартості послуг, а відтак збиткових результатів роботи підприємства.
За цих умов, міською міжвідомчою комісією з цінових питань погоджено проект рішення виконкому міської ради, яким передбачається збільшення вартості 1 людино-години робіт з метою приведення у відповідність економічно об”єктивних показників доходів підприємства із витратами з урахуванням встановлення підприємством тарифів із застосуванням норм часу, згідно затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 21.11.03 №198 “Збірника норм часу на роботи та послуги, що виконуються бюро технічної інвентаризації України”, що дозволить створити передумови для беззбиткової діяльності підприємства та покращення якості послуг.
2.Цілі державного регулювання
Повноваження виконавчих органів міських рад щодо регулювання тарифів на послуги з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об”єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав встановлені законами України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про житлово - комунальні послуги” і зумовлено необхідністю забезпечити соціальний захист населення та інших замовників від необгрунтованого завищення вартості зазначених послуг підприємством, що займає монопольне становище з надання цих послуг.
Метою проекту рішення виконкому міської ради є приведення у відповідність економічно-об’єктивних показників доходів підприємства із витратами, збільшення вартості послуг за умови встановлення відповідного прогнозованого рівня рентабельності – 6,0%.
3.Альтернатива запропонованому регуляторному акту.
Необхідність запровадження державного регулювання тарифів на послуги з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об”єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав визначена чинним законодавством України, тобто альтернативного рішення не передбачається.
4.Опис заходів, які забезпечать розв’язання проблеми
шляхом запропонованого регуляторного акта
Проектом рішення виконкому міської ради передбачається збільшення вартості 1 людино-години робіт з інвентаризації нерухомого майна з 15,03грн. до 19,30 грн. або на 28,4%, що відповідає середньому рівню її вартості по Україні. За умови встановлення тарифів на зазначені послуги із застосуванням норм часу на такі роботи та послуги (Збірник “норм часу” від 21.11.03) зумовить їх збільшення, в середньому на 28,0%, порівняльні дані додаються.
Зазначені тарифи враховують податок на додану вартість та мають забезпечити беззбиткові результати роботи підприємства.
5.Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі
прийняття регуляторного акту
Збільшення вартості 1 людино-години робіт з технічної інвентаризації, відповідно і вартості цих послуг передбачає формування тарифів на принципах економічно-обгрунтованих розрахунків витрат, встановлення відповідного рівня рентабельності.
Згідно прогнозних розрахунків збільшення тарифів позитивно вплине на фінансові результати роботи підприємства. Рівень середньорічної рентабельності від наданих послуг складе 6,4,%, що дозволить створити передумови отримання додаткових доходів у сумі 64,9тис. грн. та використати їх на оновлення основних засобів, покращення якості надання послуг.
6.Обгрунтування строку дії регуляторного акта
В терміні дії рішення виконкому міської ради не обмежено і чинне до його відміни та в разі необхідності внесення змін до діючих тарифів на ці послуги.
7. Визначення показників результативності та відстеження результативності регуляторного акту в разі його прийняття
Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акту визначено: прибутковість підприємства у грошовій формі, рівень середньорічної рентабельності у відсотках, повна фактична собівартість послуг.
Відстеження результативності регуляторного акту (повторне значення показників) буде проведено на підставі аналізу статистичної інформації про результати фінансово-господарської діяльності підприємства за II-е півріччя 2007 року та I –е півріччя 2008 року, тобто що півріччя з урахуванням аналітичних даних про обсяги виконаних замовлень на такі послуги.
Начальник управління майном міста В.І.Мартин
|
|
 |
|

|
|
|
|