Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Додано 10.01.2014
Становлення демократичної, правової, соціальної держави, розвиток засад громадянського суспільства, інтеграція України до стандартів Європейського Союзу, проведення адміністративної реформи, зокрема реформи системи державної служби, потребують підготовки нової генерації керівників і фахівців органів державної влади та органів місцевого самоврядування, формування професійно підготовленого кадрового резерву для заміщення посад у структурах державного апарату.
Підвищення професіоналізму державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування є одним із стратегічних напрямів Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава».Насьогоднідокорінних змін зазнала система професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Модернізація цієї системи дозволила у 2012 році збільшити на 9 % порівняно з попереднім роком кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які підвищили рівень професійної компетентності (71051), удосконалити нормативно-правову базу, посилити спроможність навчальних закладів в організації підвищення кваліфікації на більш високому професійному рівні.

Започатковано нові напрями підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які враховують пріоритети державної політики з питань взаємодії з громадськістю, доступу до публічної інформації, розвитку місцевого самоврядування, впровадження інформаційних технологій, забезпечення гендерної рівності тощо.

НацдержслужбаУкраїни розробила План заходів на період до 2014 року щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, який затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 480-р.
Метою зазначеної Концепції є забезпечення професійної компетентності державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад шляхом реформування системи підвищення кваліфікації та створення належних умов для їх безперервного професійного навчання упродовж проходження служби чи здійснення відповідних повноважень з урахуванням кращих світових практик та вітчизняних традицій.

Проте, існують певні проблеми щодо навчання посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад:

· відсутність достатнього фінансування в місцевих бюджетах на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування;

· недостатній рівень залучення політичних партій до навчання депутатів місцевих рад, які були обрані за списком відповідних політичних партій;

· недостатня спроможність всеукраїнських асоціацій у організації систематичного навчання посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад;

· відсутність єдиного веб-порталу з актуальних питань професійної підготовки депутатів місцевих рад;

· недостатнє навчально-методичне забезпечення підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування;

· прослідковуєтьсянедостатній рівень взаємодії між вищими навчальними закладами з питань обміну досвідом, поширення кращих практик.

З метою удосконалення організації діяльності щодо підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, на забезпечення реалізації пункту 4 рішення Ради Регіонів від 21 березня 2013 року прийнято розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2013 року № 698-р «Про внесення змін до плану заходів на період до 2014 року щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» та розроблено проекти:

- Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад»;

- Закону України «Про внесення змін до статті 91 Бюджетного кодексу України щодо підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування».
На сьогодні одним із стратегічних пріоритетів України є європейська інтеграція та укладення Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Наближення до підписання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом є важливим додатковим стимулом для внутрішніх перетворень в Україні та висуває нові вимоги до рівня підготовки фахівців органів державної влади, які задіяні до цього процесу. Саме тому важливим є забезпечення зростаючих потреб у фахівцях у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва як кількісно, так і якісно.
НацдержслужбаУкраїни розробила проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва на 2008-2015 роки».
Успішно впроваджуються заходи з мовної підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування у сфері європейської інтеграції і євроатлантичного співробітництва України. У 2012 році за рахунок коштів державного бюджету забезпечено підвищення кваліфікації з питань європейської інтеграції і євроатлантичного співробітництва України та мовної підготовки 1112 державних службовців, що на 18% більше від запланованих показників. Одночасно налагоджено дієву співпрацю з представництвом Британської Ради в Україні, в результаті чого додатково забезпечено підвищення кваліфікації з мовної підготовки
391 державного службовця за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги.
Важливим завданням з підвищення кваліфікації є розвиток лідерства на державній службі. У 2012 році забезпечено підвищення кваліфікації за програмами розвитку лідерства 150 державних службовців І-ІІ категорій посад. У 2013 році кількість учасників Програми збільшилась на 20% та становить 180 осіб.
Аналіз досягнутих результатів дозволяє з упевненістю стверджувати, що продовження процесу модернізації позитивно вплине на вдосконалення всієї національної системи професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування та процесів професіоналізації державного управління відповідно до потреб економічного та соціального розвитку країни.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс