| |
 |
|
 |
|
За встановлення поблизу торгової точки інформаційного щита підприємцю доведеться сплатити 25 гривень на місяць |
|
 |
Додано 02.07.2007
|

|
|
Ви, напевно, теж перечіпалися через нехитру конструкцію, яка стоїть удень на тротуарі поблизу магазину або банку.
Цей інформаційний щит називається штендером і є виносним рекламоносієм, який встановлюється перед початком роботи закладу й прибирається під час його закриття. Достоїнство штендера для власника очевидне — розташування на тротуарі в полі зору людей. Це ж можна вважати і недоліком для пішоходів: багатьох дратують шеренги найрізноманітніших штендерів, що загороджують не тільки тротуар, а й іноді вхід у магазин, який вони рекламують…
Донедавна контролю за встановленням подібних інформаційних конструкцій приділялося недостатньо уваги. Тому 31 травня Ужгородська міська рада прийняла рішення за № 326, в якому, зокрема, говориться: “За користування місцями комунальної власності для розташування спеціальних інформаційних виносних конструкцій (штендера або виносного щита та інших інформаційних виносних носіїв, розташованих на землях загального користування) встановити фіксовану місячну плату в розмірі 25 грн.”.
ТОМУ ІНФОРМУЄМО ВСІХ ПІДПРИЄМЦІВ УЖГОРОДА, які мають у своєму розпорядженні подібні рекламні конструкції: згідно з цим рішенням просимо протягом тижня після публікації з’явитися в КП „Інспекція з благоустрою „Муніципальна поліція” для укладення відповідного договору за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, З, каб. 235, телефон для довідок: 61-32-45.
Також повідомляємо, що у разі відмови від укладення цього договору або розміщення рекламних носіїв без внесення відповідної плати винні особи притягуватимуться до адміністративної відповідальності.
|
|
 |
|

|
|
|
|