ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПОВТОРНОГО ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ
Додано 05.07.2007
Вид та назва регуляторного акту: рішення виконкому міської ради від 28.12.2005р. № 397, від 09.02.2006р. № 31 "Про технічні регламенти видачі документів дозвільного характеру".
Цілі прийняття акту:
суттєве спрощення процедур отримання документів дозвільного характеру, необхідних для започаткування та провадження господарської діяльності; удосконалення та оптимізація практики одержання різного роду документів дозвільного характеру в межах діючого законодавства, зменшення витрат часу для суб’єктів підприємницької діяльності, кількості документів, побудова відносин з суб”єктами господарювання на партнерських засадах.
Даними рішеннями забезпечено:
- дотримання рівності прав суб”єктів господарювання при здійсненні дозвільно-погоджувальних процедур;
- дотримання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють видачу документів дозвільного характеру;
- прозорість та відкритість процедур видачі дозвільно-погоджувальної документації;
- координація, єдність та узгодженість дій працівників дозвільних органів.
Строк виконання заходів з відстеження: відстеження результативності регуляторного акту проведено через рік після набрання ним чинності.
Тип відстеження: повторне відстеження результативності регуляторного акту.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Ефективна діяльність дозвільного офісу дає можливість покращити бізнес-середовище, скоротити час та кошти, що витрачає підприємець на отримання документів дозвільного характеру. При розрахунку вигод і витрат від впровадження рішення виконкому міської ради враховуються такі сфери регуляторного впливу, як орган місцевого самоврядування, дозвільні установи, що причетні до видачі документів дозвільного характеру та суб’єкти підприємницької діяльності.

Таблиця вигод і витрат
Базові групи інтересів Вигоди Витрати
1. Місцева влада Покращення підприємницького середовища Витрати на інформування
громадськості в ЗМІ та Веб-сайті
міської ради про створення та
діяльність відділу (Офісу) з видачі
документів дозвільного характеру
Формування позитивного іміджу влади Витрати на оргтехніку, що
забезпечує ефективну діяльність
відділу (Офісу)
Створення нових робочих місць Витрати на утримання
приміщення, де розміщено
відділ (Офіс) та на
заробітну плату адміністраторів.
Вивільнення часу службовців структурних підрозділів міської ради, які видавали документи дозвільного характеру до прийняття вищезгаданого Закону України Витрати відсутні
2.Суб"єкти підприємницької діяльності Зменшення витрат часу на отримання документу дозвільного характеру Витрати відсутні
Зменшення витрат коштів на отримання додаткової інформації та роз"яснень щодо отримання документів дозвільного характеру
Зменшення неофіційних видатків і, відповідно, рівня корупції, що виникають в процесі отримання документів дозвільного характеру
Зменшення обсягу документообігу, пов"язаного з отриманням документів дозвільного характеру
Збереження тенденції до збільшення відкриття об»єктів господарської діяльності


Показники результативності регуляторного акта:
Статистичні показники:
- кількість виданих дозволів за фіксований період часу (таблиця 1);
- сума надходжень до міського бюджету від збору за видачу документів дозвільного характеру (таблиця 1);
- загальна кількість документів, яку суб"єкти господарювання подавали під час проходження процедури одержання документів дозвільного характеру.
Таблиця 1
Термін, за який проводиться відстеження регуляторного акту К-ть виданих документів дозвільного характеру (дозволів на торгівлю та послуги) Сума надходжень до бюджету за документи дозвільного характеру (дозволи на торгівлю та послуги) /грн./
2005 1 929 210 886
2006 1 839 185 589

З 05.01.2006р. кількість документів, необхідних для видачі дозволів на торгівлю чи послуги, зменшилася із семи до трьох (в окремих випадках).
3.
Кількість виданих документів дозвільного характеру та сума надходжень до бюджету за їх видачу зменшена внаслідок прийняття рішення сесії міської ради, яким визначено видачу дозвільних документів (в стаціонарних об"єктах) на безстроковий термін та стягнення збору одноразово.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:
Даний регуляторний акт несе в собі позитивні зрушення, які влаштовують обидві сторони – владу і підприємців, чим забезпечується баланс інтересів. Отримання відповідного документу дозвільного характеру на сьогоднішній день не потребує присутності заявників на проміжних етапах між поданням усіх необхідних документів та отримання дозволу. Цим рішенням впорядковано сферу надання документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності на зайняття підприємницькою діяльністю в межах діючого законодавства.





Заступник міського голови В.В.Химинець


Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс