|
КП «Водоканал м. Ужгород» переходить на новий, якісний сервіс для обслуговування населення – абонентський відділ. За принципом роботи «єдиного вікна», усі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в єдиному місці.
Якщо раніше ужгородці, що приходили вирішити питання водопостачання та водовідведення могли витратити на це навіть годину, то тепер цей час займатиме не більше 2-10 хвилин.
Міський голова Ужгорода Віктор Погорєлов та секретар міської ради Богдан Андріїв ознайомилися з роботою абонентського відділу та відвідали лабораторію перевірки лічильників, де використовується сучасне українське обладнання.
«Абонент, будь то фізична чи юридична особа, отримуватиме якісну послугу в одному місці. Щоб людям не потрібно було ходити між поверхами Водоканалу, шукати потрібні відділи, ми все помістили в одне місце. Впродовж місяця буде остаточно налагоджено всю роботу», – повідомив директор підприємства Станіслав Карташов.
Ремонтні роботи практично завершено, міський голова Ужгорода Віктор Погорєлов залишився задоволеним нововведеннями Водоканалу, єдине що рекомендував – укласти угоду з одним із банків, щоб той прямо в приміщенні без відсотків приймав платежі у населення, що зробить обслуговування ще зручнішим.
«Ми йдемо назустріч боржникам і при сплаті 20-30% боргу одразу, решту без додаткових платежів реструктуризовуємо до 24 місяців, а в особливих випадках до 36 місяців. Це не банківська послуга, розбивається виключно та сума, яку винен абонент -- без відсотків та штрафних нарахувань», – запевняє Станіслав Карташов.
За останні півроку КП «Водоканал м. Ужгород» провів заміну насосного обладнання, аварійних мереж, тому за 2 місяці підприємство планує підключити все населення Ужгорода до цілодобового водопостачання. Наразі лише 8 тисяч абонентів отримують воду за графіком та й то лише тому, що заборгованість фізичних осіб за спожиті послуги вкрай висока. Чим дисциплінованіше ужгородці будуть платити за послуги, тим швидше Водоканал зможе забезпечити водою нон-стоп усі помешкання міста.
|
|