| |
 |
|
 |
|
Проект
УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Про тарифи на послуги
теплопостачання |
|
 |
Додано 26.09.2007
|

|
|
Керуючись ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи клопотання КП “Енергетичні системи міста Ужгорода”, виконком міської ради ВИРІШИВ:
1. Встановити тарифи на послуги централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання (“підігрів”) згідно з додатком.
2.Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому міської ради від 16.01.07 № 2 “Про тарифи на послуги теплопостачання”.
3.Рішення підлягає опублікуванню в пресі
3.Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Бобкова В.О.
Міський голова СМ.Ратушняк Додаток
до рішення виконкому
від ____________№_______
ТА Р И Ф И
на послуги централізованого теплопостачання та гарячого
теплопостачання (“підігрів”), що надається КП “Енергетичні системи
міста Ужгорода”
Назва послуги Один.
виміру Тариф
для населення,
грн. Тариф для бюджетних споживачів, грн.
1.Вартість 1 Гкал 229,34 487,28
2.Центральне опалення:
-на місяць протягом року; м.кв. 2,19 8,26
-на місяць протягом опалювального сезону; м.кв. 4,93 18,60
3.Підігрів(вартість 1 Гкал): 224,90 -
-на 1 мешканця в місяць
(3,15 м.куб.) 1 чол. 33,89 -
-за 1 м.куб. гарячої води м.куб. 10,76 -
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Л.І.Алєнтьєва
А Н А Л І З
регуляторного впливу проекту рішення виконкому Ужгородської міської ради
“Про тарифи на послуги теплопостачання”, які надаються
КП “Енергетичні системи міста Ужгорода ”
1.Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин
КП “Енергетичні системи міста Ужгорода ” в опалювальному сезоні 2006-2007 рр. надавалися послуги теплопостачання населенню та іншим споживачам відповідно укладеному договору з ВАТ ЕК “Закарпаттяобленерго” з використанням теплоенергії, яка вироблялася відомчою районною котельнею. Тарифи на послуги централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання (підігрів) споживачам були затверджені рішеннями виконкому міської ради № 247 від 03.10.06 та № 2 від 16.01.07.
У зв’язку із введенням в експлуатацію підприємством локальних міні-котелень проектом тарифів на зазначені послуги ураховано зміни технологічної схеми теплопостачання, подальше збільшення вартості енергоносіїв (газ, електроенергія, для бюджетних споживачів), підвищення рівня мінімальної заробітної плати, що вплинуло на зростання собівартості послуг у порівнянні з діючими тарифами. Також, згідно експертному висновку теруправління Держінспекції з енергозбереження рівень втрат теплоенергії в мережах підприємства становить в межах 7,7 %.
За цих умов, міською міжвідомчою комісією з цінових питань погоджено проект рішення виконкому міської ради, яким передбачається тарифи на зазначені послуги для населення залишити без змін, а для бюджетних споживачів збільшити в межах 13 %, з метою приведення у відповідність економічно об’єктивних показників доходів підприємства із витратами, що дозволить створити передумови для беззбиткової діяльності підприємства.
2.Цілі державного регулювання
Повноваження виконавчих органів міських рад щодо регулювання тарифів на послуги теплопостачання встановлені відповідними законами України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про житлово - комунальні послуги” і зумовлено необхідністю забезпечити соціальний захист населення та інших замовників від необгрунтованого завищення вартості зазначених послуг підприємством, що займає монопольне становище з надання цих послуг.
Метою проекту рішення виконкому міської ради є приведення у відповідність економічно-об’єктивних показників доходів підприємства із витратами, збільшення вартості послуг для бюджетних споживачів за умови встановлення відповідного прогнозованого рівня рентабельності в межах13 %.
3.Альтернатива запропонованому регуляторному акту
Необхідність запровадження державного регулювання тарифів на послуги з теплопостачання визначена чинним законодавством України, тобто альтернативного рішення не передбачається.
4.Опис заходів, які забезпечать розв’язання проблеми
шляхом запропонованого регуляторного акта
Проектом рішення виконкому міської ради передбачається тарифи на послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання (підігрів) для населення залишити на рівні діючих. Вартість відпуску 1 Гкал теплоенергії збільшити для бюджетних установ на 13 %, відповідно тарифи на послуги з опалення 1 кв.м : бюджетним установам – з 18,29 грн. до 18,60 грн., або на 0,31 грн. Зазначені тарифи враховують податок на додану вартість та мають забезпечити беззбиткові результати роботи підприємства.
5.Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі
прийняття регуляторного акту
Згідно прогнозних розрахунків за умови забезпечення повної проплати послуг споживачами збільшення тарифів позитивно вплине на фінансові результати роботи підприємства. Рівень середньорічної рентабельності від наданих послуг складе 12 %, що дозволить створити передумови отримання додаткових доходів у сумі 276,2 тис. грн. та використати їх на оновлення основних засобів, покращення якості надання послуг.
6.Обгрунтування строку дії регуляторного акта
В терміні дії рішення виконкому міської ради не обмежено і чинне до його відміни та в разі необхідності внесення змін до діючих тарифів на ці послуги.
7. Визначення показників результативності та відстеження результативності регуляторного акту в разі його прийняття
Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акту визначено: прибутковість підприємства у грошовій формі та рівень середньорічної рентабельності у відсотках.
Згідно прогнозному (базовому) значенню показників рівень середньорічної рентабельності має скласти 12 %, прибуток підприємства – 276,2 тис.грн.
Відстеження результативності регуляторного акту (повторне значення показників) буде проведено на підставі аналізу статистичної інформації про результати фінансово-господарської діяльності підприємства за II-е півріччя 2007 року та 1 півріччя 2008 року, тобто через рік, з урахуванням надання послуг за період опалювального сезону.
Начальник управління
міського господарства І.В.Крайниківський
КОМЕНТАР
до оприлюднення проектів рішень виконкому Ужгородської міської ради щодо тарифів на послуги централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання ("підігрів"), що надаються комунальними підприємствами "Уж-тепло" та "Енергетичні системи міста Ужгорода".
Міською міжвідомчою комісією з цінових питань розглянуто проект тарифів на послуги централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання споживачам міста на опалювальний сезон 2007-2008 роки.
Необхідність у підвищенні тарифів виникла внаслідок збільшення собівартості послуг,зокрема розміру мінімальної заробітної плати , цін і тарифів на електроенергію і природний газ для бюджетних та господарських споживачів. Діючі тарифи на теплопостачання розраховані у 2006 році , виходячи із мінімальної зарплати 375 грн. (у проекті тарифу -460 грн). Ціна природного газу, шо відпускається підприємствам комунальної теплоенергетики для потреб бюджетних та госпрозрахункових споживачів, збільшилася з початку року на 3,1 відсоток ( з 991,68до 1021,32 грн. за тис. куб. метрів), вартість електроенергії зросла на 12,2 відсотки.
Слід зазначити , що на зростання собівартості послуг вплинуло також відключення споживачів від централізованого теплопостачання і перехід на автономне та індивідуальне опалення .
За підсумками розгляду комісія вирішила тарифи на зазначені послуги для населення залишити без змін, а для бюджетних та госпрозрахункових споживачів збільшити в межах 8-13 відсотків.
ДО ВІДОМА УЖГОРОДЦІВ
Проекти даних рішень опубліковано та розміщено з аналізами регуляторного впливу на веб-сторінці міської ради в мережі Інтернет для збору пропозицій та зауважень.
Пропозиції подавати в електронному вигляді в мережі Інтернет за адресою :www. uzhorod .ua або в письмовій формі на адресу управління міського господарства Ужгородської міської ради (м. Ужгород , вул.Уральська,4, т.3-34-63, економічний відділ) протягом одного місяця з дня оприлюднення проектів рішень та аналізу регуляторного впливу.
|
|
 |
|

|
|
|
|