|
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради оголошує тендер
на закупівлю продуктів харчування: вироби хлібобулочні
1.Замовник торгів: Виконком Ужгородської міської ради.
1.1.Поштова адреса:
§ 88000, м.Ужгород, пл.Поштова, 3.
1.2.Відповідальний за проведення торгів: заступник голови тендерного комітету Талісман Володимир Юхимович, тел./факс: 617059, 616285.
2.Інформація про закупівлю товарів, робіт і послуг:
• Продукти харчування: вироби хлібобулочні.
2.1. Місце і строк виконання – м. Ужгород, дитячі дошкільні заклади та загальноосвітні школи, листопад – грудень 2007р..
2.2.Розмір плати за тендерну документацію: 700,00 грн.
3.Тендерне забезпечення:
3.1. Спосіб (форма) надання: банківська гарантія або порука.
3.2. Розмір: 7831,98 грн.
4.Процедура здійснення закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5.Місце та спосіб отримання тендерної документації: м.Ужгород, пл. Поштова, буд.3, каб.101, з 27.11.2007р., після 14.00.
6.Місце та кінцевий строк подання тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб.101, час: 11.12.2007р., до 11.00.
7.Розкриття тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 205, час: 11.12.2007р. о 14.30.
Заступник голови тендерного комітету В.Ю.Талісман
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради оголошує тендер
на закупівлю картоплі на зимовий період 2007/2008 рр.
1.Замовник торгів: Виконком Ужгородської міської ради.
1.1.Поштова адреса:
§ 88000, м.Ужгород, пл.Поштова, 3.
1.2.Відповідальний за проведення торгів: заступник голови тендерного комітету Талісман Володимир Юхимович, тел./факс: 617059, 616285.
2.Інформація про закупівлю товарів, робіт і послуг:
• Картопля на зимовий період 2007/2008 рр.
2.1. Місце і строк виконання – м. Ужгород, дитячі дошкільні заклади та загальноосвітні школи, грудень 2007р. – березень 2008р..
2.2.Розмір плати за тендерну документацію: 600,00 грн.
3.Тендерне забезпечення:
3.1. Спосіб (форма) надання: банківська гарантія або порука.
3.2. Розмір: 5677,50 грн.
4.Процедура здійснення закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5.Місце та спосіб отримання тендерної документації: м.Ужгород, пл. Поштова, буд.3, каб.101, з 27.11.2007р., після 14.00.
6.Місце та кінцевий строк подання тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб.101; час: 11.12.2007р., до 11.00.
7.Розкриття тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 205, час: 11.12.2007р. о 15.30.
Заступник голови тендерного комітету В.Ю.Талісман
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради оголошує тендер
на закупівлю новорічних подарунків
1.Замовник торгів: Виконком Ужгородської міської ради.
1.1.Поштова адреса:
§ 88000, м.Ужгород, пл.Поштова, 3.
1.2.Відповідальний за проведення торгів: заступник голови тендерного комітету Талісман Володимир Юхимович, тел./факс: 617059, 616285.
2.Інформація про закупівлю товарів, робіт і послуг:
• Новорічні подарунки.
2.1. Місце і строк виконання – м. Ужгород, дитячі дошкільні заклади та загальноосвітні школи, грудень 2007р.
2.2.Розмір плати за тендерну документацію: 800,00 грн.
3.Тендерне забезпечення:
3.1. Спосіб (форма) надання: банківська гарантія або порука.
3.2. Розмір: 5100,00 грн.
4. Процедура здійснення закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Місце та спосіб отримання тендерної документації: м.Ужгород, пл. Поштова, буд.3, каб.101 з 27.11.2007р., після 14.00.
6. Місце та кінцевий строк подання тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб.101; час: 11.12.2007р., до 11.00.
7.Розкриття тендерних пропозицій: м.Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 205, час: 11.12.2007р. о 15.00.
Заступник голови тендерного комітету В.Ю.Талісман
|
|