ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням ІУ сесії міської ради У скликання від ___________________ З В І Т про виконання бюджету міста Ужгорода за 2007 рік
Додано 09.04.2008

Виконання доходної частини бюджету міста та стан заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів)

Згідно звітних даних, фактичне виконання уточнених показників доходної частини бюджету міста за 2007 рік, склало 100,6 відсотка планового розрахунку, в тому числі : загального фонду бюджету (без врахування трансфертів) - 102,6 відсотка і спеціального фонду бюджету (без врахування трансфертів) – 124,1 відсотка. У звітному періоді до міського бюджету надійшло трансферів на суму 51293 тис.грн. при плані 61565,2 тис.грн., або 83,3 відсотка. Фактичне виконання поступлень доходів загального фонду бюджету міста, розрахованого за формульним розрахунком Міністерства Фінансів України, в 2007 році склало 120,4 відсотка, в тому числі обсяг доходів, що враховуються при розрахунку між бюджетних трансфертів – 121,4 відсотка і доходи, що не враховуються – 110,6 відсотка. Значне перевиконання планових надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів) до загального фонду бюджету дало можливість додатково збільшити призначення на видатки з міського бюджету в сумі 17413,5 тис.грн.
Протягом звітного періоду до загального фонду бюджету міста надійшло податків і зборів (обов’язкових платежів) на суму 129763,4 тис.грн. при плановому уточненому розрахунку 126482,6 тис.грн., і фактичне виконання склало 102,6 відсотка. Також до загального фонду бюджету міста надійшло трансфертів на суму 48441,6 тис.грн. при плані 52080,8 тис.грн., або 93 відсотки.
До спеціального фонду бюджету міста за звітний період надійшло обов’язкових платежів на суму 42721,0 тис.грн. при плановому уточненому розрахунку 34431,3 тис.грн., або 124,1 відсотка, в тому числі до бюджету розвитку – 24162,9 тис.грн. при плановому розрахунку 23598,2 тис. грн., що становить 102,4 відсотка від прогнозного розрахунку. Також до спеціального фонду міського бюджету надійшло трансфертів на суму 2851,4 тис.грн. при плані 9484,4 тис.грн., або 30 відсотків.
Показники аналізу структури та динаміки надходжень доходної частини бюджету міста в 2007 році характеризуються наступними показниками.
2
тис.грн.
Джерела доходів бюджету Дове-дено МФУ
на 2007 рік Затверджено міською радою на2007р. Уточне-
но в2007 році Фактич-
не виконан-ня 2007 р. Вико-нання в % Відхи-
лен-
ня, тис.грн. Питома вага фактич-
них над-ходж.% Факт.над-
ходження
2006 року Відхилен-ня до поперед-нього року %
Податок з до-ходів фіз.осіб. 82000,0 98307,0 100301,5 102.0 1994,5 56,3 63617,9 157,7
Плата за держ.реєстрац 135.0 118,0 122,0 103,4 4,0 0,07 131,6 92,7
Плата за торг.патент 5800,0 7550,0 8103,9 107,3 553,9 4,5 5704,1 142,1
Єдиний податок 9365.0 9535,0 9997,8 104,9 462,8 5,6 9196,2 108,7
Держмито 600,0 550.0 552,8 100,5 2,8 0,3 515,5 107,2
Адмінштрафи 1565 298,0 65,1 21,8 - 232,9 0,03 84,7 76,9
Всього доходи що враховую-ться при розрах трансфертів 98151,3 99465,0 116358,0 119143,1 102,4 2785,1 66,9 79250,0 150,3
Податок на при-буток підприє-мств ком.власн. 861,0 609,0 757,1 124,3 148,1 0,4 314,2 241,0
Плата за землю 5787,0 5025,0 5206,2 103,6 181,2 2,9 4600,7 113,2
Місц.податки і збори 1545,1 1545,1 1626,8 105,3 81,7 0,9 1889,1 86,1
Плата зо оренду ко.майна. 1300,0 2214,0 2270,5 102,6 56,5 1,2 2002,6 113,4
Відсотки за користув. установ.банків тимчасово вільн.бюджет.коштами 124,0 124,5 100,4 0,5 0,1
Інші доходи 111,0 607,5 635,2. 104,5 27,7 0,5 187,6 338,6
Всього доходів загальн.фонду що не врахов. при розрахунку трансфертів 9604,1 9604,1 10124,6 10620,3 104,9 495,7 5,9 8994,2 118,1
Всього доходів загального фонду без трансфертів 107755,4 109069,1 126482,6 129763,4 102,6 3280,8 72,8 88244,2 147,1
Трансферти 36514,9 52080,8 48441,6 93,0 -3639,2 27.2 21730,4 222,9
Всього загальний фонд 145584,0 178563,4 178205,0 99,8 -358,4 100 109974,6 162,0
Податок з власн.транспорт.засобів 3143.6 3010,0 4011,8 4189,3 104,4 177,5 9,2 3388,2 123,6
Власні надходь.бюджетн.установ 4494,4 6166,2 6166,1 8971,7 145,5 2805,6 19,7 9424.1 95,2
Кошти від продажу майна 2500,0 15476,3 13440,0 86,8 -2036,3 29,5 12390,3 108,5
Кошти від продажу землі 3000.0 8121,9 10722,9 132,0 2601,0 23,5 8028,3 133,6
Цільовий фонд 50,0 583.2 5246,2 899,6 4663 11,5 571.0 918,8
Інші надходження спецфонду 72.0 72.0 150,9 181,7 30,8 0.3 345,6 43,6
Трансферти 342,7 9484,4 2851,6 30,0 -6632,8 6,3 32900,1 8,7
Всього спецфонд 25949,4 15140,9 43915,7 45572,6 103,8 1656,9 100 67047,6 68,0
Разом доходи бюджету 130404,1 160724,9 222479,1 223777,6 100,6 1298.5 100 177022,2 126,4
3

У звітному році надходження податків і зборів (обов’язкових платежів) до загального фонду бюджету міста зросли проти відповідних поступлень попереднього року на 41519,2 тис.грн., і темп росту склав 147,1 відсотка, в тому числі по найбільших джерелах :
- податок з доходів фізичних осіб - на 36683,6 тис.грн., або 157,7%;
- плата за торгові патенти - на 2399,8 тис.грн., або 142,1%;
- єдиний податок - на 801,6 тис.грн., або 108,7 %;
- плата за землю - на 605,5 тис.грн., або 113,2%;
- податок на прибуток підприємств
комунальної власності - на 442,9 тис.грн. або 241,0 %;
- частина від чистого прибутку
комунальних підприємств - на 296,8 тис.грн. або 777.6 %;
- плата за оренду комунального
майна - на 267,9 тис.грн. або 113,4 %.
Збільшення надходжень платежів до загального фонду бюджету міста в звітному році, порівняно з попереднім роком, відбулось, в основному, за рахунок розширення податкової бази у зв’язку зі збільшенням кількості платників податків і зборів, а також за рахунок збільшення доходів (заробітної плати) фізичних осіб.
Найбільший вплив на значний темп приросту поступлень загального фонду міського бюджету у звітному році, мало підняття ставки податку з доходів фізичних осіб з 13 % до 15%. Так, фактичні надходження податку з доходів фізичних у звітному році збільшились порівняно з попереднім роком на 157,5 відсотка або на 36683,6 тис.грн.
У звітному році відбулось збільшення, проти попереднього року, поступлень в бюджет міста податку на прибуток підприємств комунальної власності на 442,9 тис.грн. або 241,0 %, з яких 139,4 тис.грн. помилково перераховані підприємствами обласної комунальної власності. Збільшення надходжень податку на прибуток підприємств комунальної власності зумовлене збільшенням тарифів на комунальні послуги, а також погашенням заборгованості населення за спожиті комунальні послуги. Підвищення рентабельності тарифів на комунальні послуги значної мірою вплинуло на розмір відрахувань частки з чистих прибутків підприємств комунальної власності., які збільшились на 296,8 тис.грн., або 777,6 % порівняно з попереднім роком. В сумі зазначених платежів виявлено 64,8 тис.грн.. помилково перерахованих коштів підприємствами обласної комунальної власності, які повинні зараховуватись до обласного бюджету.
Слід зазначити, що значні темпи приросту обов’язкових платежів загального фонду бюджету міста в 2007 році забезпечили можливість виконання уточненого планового розрахунку, збільшеного на 17413,5 тис.грн., на 102,6 відсотка.


4

При аналізі виконання загального фонду доходної частини бюджету міста в звітному періоді, виявлено суттєві зменшення поступлень місцевих податків і зборів порівняно з попереднім роком. Зокрема, зменшились поступлення до бюджету міста ринкового збору на 214,6 тис.грн. через зменшення бази оподаткування у зв’язку зі скороченням ринкової торгівлі. Зменшення надходжень до міського бюджету збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі на 108,2 тис.грн. зумовлене одноразовою сплатою збору, згідно змін до діючого законодавства.
У звітному році збільшились надходження податків і зборів (обов’язкових платежів) та залучених коштів до спеціального фонду бюджету міста, порівняно з попереднім роком, на 8573,5 тис.грн., або 125,1 відсотка. Значний приріст доходів спеціального фонду відбувся в основному за рахунок залучення коштів до цільового фонду соціально-економічного розвитку, а також наступних податків та обов’язкових платежів:
- податок з власників транспортних засобів - на 801,1 тис.грн., або на 123,6%;
- кошти від відчудження майна комунальної власності – на 1049,7 тис.грн., або 108,5 %;
- кошти від продажу земель – на 2694,6 тис.грн., або 133,6 %;
- надходження коштів до
цільового фонду - на 4675,2 тис.грн., або 918,8 %.
Збільшення надходжень коштів до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста відбулось у зв’язку з прийняттям рішення міської ради про перерахування до бюджету коштів індивідуальних забудовників на розвиток новостворених житлових масивів.
Незважаючи на значне збільшення надходжень коштів від продажу майна комунальної власності порівняно з попереднім роком, у звітному періоді не забезпечено виконання планового розрахунку поступлень зазначеного платежу до міського бюджету (86,8 %). Невиконання прогнозного розрахунку відбулось через перенесення термінів продажу комунального майна на 2008 рік.
Значною мірою на виконання показників доходної частини бюджету міста вплинула податкова заборгованість в сумі – 3209,8 тис.грн., яка залишається неліквідованою з таких податків і зборів:
- податок з власників транспортних засобів - 28,4 тис.грн.,
- плата за землю -102,7 тис.грн.,
- плата за торговий патент - 18,2 тис.грн.,
- місцевих податків і зборів - 11,8 тис.грн.,
- єдиний податок - 41,6 тис.грн.,
- податок на прибуток підприємств
- комунальної власності - 2649,6 тис.грн.,
- податок з доходів фізичних осіб - 218,5 тис.грн,.
- інші платежі - 139,0 тис.грн.,
5

Позитивним для виконання показників доходної частини бюджету міста стало припинення практики надання пільг по сплаті земельного податку. Так, в 2007 році міською радою надано пільгу по сплаті земельного податку тільки Виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства м.Ужгород, на суму 155,2 тис.грн. Кошти, що залишились у розпорядженні підприємств в результаті отриманих пільг по податку на землю, спрямовувались на збільшення рентабельності комунального підприємства.
З метою активізації позовної роботи, скорочення заборгованості щодо розрахунків за комунальні послуги надані населенню міста, зменшення дебіторської і кредиторської заборгованостей, вивільнення обігових коштів комунальних та інших підприємств, у звітному році, за рішенням міської ради, звільнялись від сплати державного мита житлово-експлуатаційні підприємства, підприємства водопровідного господарства, теплопостачання та енергетики.

Стан виконання бюджету міста по видатках
Загальний фонд
Видатки загального фонду бюджету міста за 2007 рік без врахування субвенцій, одержаних із Державного бюджету, виконано в сумі 132 849,3 тис. грн. при плані 134 911,4 тис. грн., або на 98,5 %.
У 2007 році забезпечено своєчасне фінансування заробітної плати працівникам бюджетних установ, оплату за спожиті енергоносії, харчування та медикаменти у повному обсязі.
Згідно затверджених кошторисів, по мірі поступлення доходів, здійснювалось фінансування харчування, медикаментів, благоустрою міста.
Структура видатків загального фонду бюджету міста за 2007 рік по основних галузях характеризується даними, наведеними в таблиці:
(тис.грн.)

пп ПОКАЗНИКИ Уточнений
план на
2007 р. Викорис-
тано коштів
за 2007 р. % виконання
до уточнено-
го плану Відхилення
до уточне-
ного плану Питома вага
використання
в загальній
сумі видатків
(%)
1 2 3 4 5 6 7
1. Державне управління 11215,2 11132,8 99,3 -82,4 6,5
2. Освіта 63195,6 62695,3 99,2 -500,3 36,1
3. Охорона здоров’я 35695,8 35357,1 99,1 -338,7 20,4
4. Соцзахист та соцзабезпечення 41303,8 38386,6 92,9 -2917,2 22,1
5. Житлово-комунальне господар-
ство 10406,8 10323,2 99,2 -83,6 5,9
6. Культура та мистецтво 5061,9 4969,8 98,2 -92,1 2,9
7. Фізична культура і спорт 1461,8 1439,3 98,5 -22,5 0,8
8. Періодичні видання (газета
“Ужгород”) 120,0 120,0 100 0,07
9. Будівництво 85,1 -85,1
10. Транспорт 1258,2 1108,0 88,1 -150,2 0,6
11. Інші послуги , пов’язані з
економічною діяльністю
12. Видатки на запобіган. та лікві-
дацію надзвичайних ситуацій 72,1 71,3 98,9 -0,8 0,04
13. Кошти, що передаються до
бюджету розвитку 3441,6 2851,6 82,6 -590 1,6
14. Інші видатки 559,7 466,2 83,3 -93,5 0,3
15. Кошти ,що передаються до
Державного бюджету 4512,2 4512,2 100 2,6
16. Резервний фонд 265,4 -265,4
17. Субвенція на виконання програм
соціально-економічного розвитку
регіону 642,9 163,3 25,4 -479,6 0,09
ВСЬОГО ВИДАТКИ 179298,1 173596,7 96,8 -5701,4 100
Всього видатки без
субвенцій 134911,4 132849,3 98,5 -2062,1

Структура видатків загального фонду бюджету міста за 2007 рік, без врахування субвенцій, по кодах економічної класифікації характеризується даними, наведеними в наступній таблиці:

Назва видатків
КЕКВ
Уточнено на 2007 рік
Касові видатки за
2007 рік
Відхилення
% +,-
Поточні видатки 1000 127252,2 126067 99,1 -1185,1
Оплата праці працівників бюджетних установ
1110
65874,3 65672,8 99,7 -201,5
Нарахування на заробітну плату 1120 23776,9 23633,1 99,4 -143,8
Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки

1130 12942,5 12615,6 97,5 -326,9
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
1131 1410,4 1398,7 99,2 -11,7
Медикаменти та перев’язувальні матеріали
1132 2594,0 2593,7 100 -0,3
Продукти харчування 1133 4923,6 4760,6 96,7 -163
М`який інвентар та обмундирування 1134 109,4 106,8 97,6 -2,6
Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів
1135 844,5 843,5 99,9 -1
Оренда 1136 1,3 1,0 76,9 -0,3
Поточний ремонт обладнання, ін-вентарю та будівель; технічне обслуговування обладнання

1137 738,3 725,3 98,2 -13
Послуги зв`язку 1138 372,1 360,1 96,8 -12
Оплата інших послуг та інші видатки
1139 1948,9 1825,9 93,7 -123
Видатки на відрядження 1140 189,2 159,1 84,1 -30,1
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв
1160 17768,6 17322,1 97,3 -446,5
Оплата теплопостачання 1161 7597,2 7317,9 96,3 -279,3
Оплата водопостачання і водовід-ведення
1162 1160,7 1111,2 95,7 -49,5
Оплата електроенергії 1163 2338,0 2272,3 97,2 -65,7
Оплата природного газу 1164 567,1 550,5 97,1 -16,6
Оплата інших комунальних послуг 1165 6104,6 6070,2 99,4 -34,4
Оплата інших енергоносіїв 1166 1,0 -1
Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення
1170 536,3 510,4 95,2 -25,9
Субсидії та поточні трансферти 1300 6164,5 6154 99,8 -10,5
Субсидії та поточні трансферти під-приємствам (установам, організаціям)
1310 924,9 919,8 99,4 -5,1
Поточні трансферти органам дер-жавного управління інших рівнів
1320 4617,2 4616,7 100 -0,5
Поточні трансферти населенню 1340 622,4 617,5 99,2 -4,9
Виплата пенсій і допомоги 1341 112,7 112,3 99,6 -0,4 Стипендії 1342 Інші поточні трансферти населенню 1343 509,7 505,2 99,1 -4,5 Капітальні видатки 2000 7393,7 6782,2 91,7 -611,5
Придбання основного капіталу 2100 665,6 664,4 99,8 -1,2
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
2110 665,6 664,4 99,8 -1,2
Капітальний ремонт 2130 4620,2 4489 97,2 -131,2
Капітальні трансферти 2400 2107,9 1628,8 77,3 -479,1
Капітальні трансферти підприємствам 2410 70,0 70,0 100,0
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів
2420 537,9 58,8 10,9 -479,1
Капітальні трансферти населенню 2430 89,4 -22,1
Капітальні трансферти до бюджету розвитку
2450 1500 1500 100
Нерозподілені видатки 3000 265,4 -265,4
Всього 134911,4 132849,3 98,5 -2062,1

На захищені статті та енергоносії спрямовано 119216,5 тис.грн., що складає 69,3 % від загальної суми видатків без субвенцій.
Кредиторська заборгованість по загальному фонду на 01.01.08 р., без урахування видатків за рахунок субвенцій, склала 4,7 тис.грн., по КФК 091207 КЕКВ 1343 ( пільги почесним громадянам міста ).
Кредиторська заборгованість по виплатах, згідно ст.57 Закону „Про освіту”, становить 1 725,0 тис. грн.
Станом на 1 січня 2008 року дебіторська заборгованість бюджетних установ складає 36,4 тис. грн., в т.ч.:
8

КЕКВ 1120 „Нарахування на заробітну плату”– 12,8 тис.грн., в тому числі:
- державне управління – 1,0 тис. грн.;
- освіта – 11,5 тис. грн.;
- соціальний захист – 0,3 тис. грн.
Заборгованість виникла за рахунок невідшкодованих сум нарахувань по листкам з тимчасової втрати працездатності Ужгородським міським ВДЗОВФСС.
КЕКВ 1135 „Оплата транспортних послуг” – 9,0 тис. грн. по охороні здоров’я. Ця сума рахується за постачальником „Влад-П” (матеріали передані у господарський суд, порушена кримінальна справа, питання розглядається Верховним судом). Заборгованість буде ліквідована після отримання рішення суду, або списана згідно чинного законодавства.
КЕКВ 1170 „Дослідження і розробки, державні програми”- 14,5 тис. грн. КФК 110502 виникла в зв’язку з попередньою оплатою за культурно – мистецькі заходи до Різдвяно–новорічних свят. Попередня оплата здійснена згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2006 року № 1404.
КЕКВ 1343 „Інші поточні трансферти населенню” - 0,1 тис.грн. (нараховані пільги в грудні місяці).
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
За 2007 рік видатки на утримання органів місцевого самоврядування, без врахування субвенцій, склали 11 015,8 тис. грн., при уточненому плані 11 098,2 тис. грн., або виконання становить 99,3 відсотка.
Штатна чисельність апарату управління станом на 01.01.08 становить 249 одиниць, а фактично зайнято 247.
На оплату праці працівників органів місцевого самоврядування спрямовано 9767,2 тис. грн., при уточненому плані 9 771,6 тис. грн., або 99,9 відсотка.
Аналізуючи виконання інших видатків слід відмітити, що :
- господарські видатки, при уточненому плані 743,0 тис. грн., склали 727,7 тис. грн., або 97,9 %;
- видатки на відрядження, при уточненому плані 53,6 тис.грн., склали 44,2 тис. грн., або 82,4 % ;
- на оплату енергоносіїв та комунальних послуг органами місцевого самоврядування використано 255,2 тис. грн. при уточненому плані 307,6 тис. грн.;
- на придбання предметів довгострокового користування – 166,3 тис. грн. при плані 167,0 тис. грн., в т.ч.: придбання компютерної техніки - 119,5 тис.грн., 19,8 тис.грн. - придбання кондиціонерів, вікна - 7,9 тис.грн., придбання офісних меблів - 19,1 тис.грн.
За 2007 рік по установах органів місцевого самоврядування кредиторська заборгованість відсутня.

9

Згідно затверджених показників бюджету на 2007 рік, видатки спеціального фонду бюджету по органах місцевого самоврядування затверджені в сумі 601,6 тис.грн.
Кошторисні призначення з урахуванням змін склали 418,7 тис. грн. За даними відділу Державного казначейства в м.Ужгороді касові видатки за 2007 рік по спеціальному фонду по органах місцевого самоврядування склали 368,2 тис. грн.
Видатки на оплату праці працівників відділів технагляду за капітальним будівництвом, ремонтом житла, благоустроєм, оплату праці працівників по обслуговуванню складів та адмінбудинку міської ради, створених при органах місцевого самоврядування, за 2007 рік склали 321,8 тис. грн, а саме: КЕКВ 1111 «Заробітна плата» – 232,6 тис. грн, КЕКВ 1120 «Нарахування на заробітну плату» – 89,2 тис. грн. Кількість працівників складає 16 чоловік.
Видатки на господарські потреби за 2007 рік склали 42,5 тис. грн,
із них:
- придбання предметів, обладнання та інвентаря 5,6 тис. грн.;
- оплата транспортних послуг та утримання
транспортних засобів 12,1 тис. грн.;
- послуги зв’язку та інші (1136,1139) 24,8 тис.грн. - видатки на оплату відряджень 0,3 тис. грн.;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 3,6 тис. грн.

О С В І Т А
На утримання 57 установ освіти за 2007 рік по загальному фонду використано 61420,3 тис. грн. при уточненому плані 61920,6 тис. грн., або 99,2 %.
По установах освіти сума асигнувань на виплату заробітної плати та нарахуванням на неї склали 47 470,7 тис. грн. Касові видатки становлять 47 227,0тис. грн., або 99,4 відсотка.
В закладах освіти на оплату комунальних послуг та енергоносіїв уточненим планом передбачено 7270,3 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік склали 7 233,6 тис. грн., що становить 99,5 відсотка.
Видатки на харчування склали 3 856,5 тис. грн., при плані 4 018,6 тис. грн., або 96,0 відсотки. В плані передбачено 273,1 тис.грн. на погашення заборгованості на початок року.
На капітальні видатки по галузі використано 1 548,9 тис. грн., при плані 1 550,0 тис. грн., або 99,9 %., з них капітальний ремонт 1330,6 тис.грн.
На придбання обладнання використано 218,3 тис.грн., при плані 218,4 тис.грн.
По установах освіти кредиторська заборгованість по загальному фонду без ст.57 відсутня.

10

Згідно затверджених показників бюджету на 2007 рік, видатки спеціального фонду на освіту затверджені в сумі 3 931,6 тис. грн. Кошторисні призначення з урахуванням змін склали 5 448,0 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік по спеціальному фонду по галузі освіти склали 5 198,6 тис. грн.
На оплату праці працівників за 2007 рік використано 319,7 тис. грн, а саме: КЕКВ 1111 – 231,8 тис. грн, КЕКВ 1120 – 87,9 тис. грн.
Видатки на господарські потреби за 2007 рік склали 3 310,1 тис. грн.
На кінець 2007 року збільшилось кількість закладів освіти на 2 одиниці. Рішенням виконкому Ужгородської міської ради від 13.04.07 №114 реорганізовано ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім.Т.Г.Шевченка з поглибленим вивченням англійської мови у лінгвістичну гімназію ім.Т.Г.Шевченка м.Ужгорода та у загальноосвітню школу І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови. Рішенням ІУ сесії У скликання Ужгородської міської ради від 05 липня 2007 року № 393 ліквідовано НВК "Гранд", створено НВК "Веселка" та школу з поглибленим вивченням окремих предметів ІІ-ІІІ ступеня "Ерудит".
ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
На утримання установ охорони здоров’я в бюджеті міста по загальному фонду на рік передбачено 35 586,3 тис. грн., використання становить 35 247,6 тис. грн., або 99,1 %.
По установах охорони здоров’я сума асигнувань на виплату заробітної плати та нарахуваннями на неї становила 26 681,0 тис. грн., касові видатки склали 26 616,2 тис. грн., або 99,7 відсотків до плану.
По кошторису видатків на харчування по уточненому плану передбачено 805,7 тис.грн., касові видатки складають 805,7 тис. грн. (100 %).
В закладах охорони здоров’я на оплату комунальних послуг та енергоносіїв уточненим планом передбачено 3 632,7 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік склали 3 369,0 тис. грн., що становить 92,7 відсотка.
По уточненому плану на фінансування видатків на медикаменти передбачено 2 591,0 тис. грн., касові видатки становлять 2 590,7 тис. грн., або 100 відсотків.
В бюджеті міста на 2007 рік були передбачені видатки на фінансування програм, в сумі 1 272,4 тис. грн. Касові видатки склали 1 272,2 тис .грн., або 100 відсотків.
Розшифровка по КФК 081002 (без субвенції з обласного бюджету):
- забезпечення медикаментами аптечок в школах та навчальних
закладах 8,4 тис. грн.;
- нефрологія 273,6 тис. грн.;
- тромболітична терапія 50,0 тис. грн.;
- мед. забезпечення ветеранів ВВВ 240,9 тис. грн.;
- ендокринологія 38,0 тис. грн.;
- програма епідемконтролю 34,9 тис. грн.

11

На капітальні видатки в 2007 році використано 265,9 тис.грн. при плані 266,0 тис.грн. З них на капітальний ремонт лабораторії дитячої лікарня 24,9 тис.грн. та на придбання обладнання 241,0 тис.грн.(придбання медичного обладнання - 210,5 тис.грн., придбання кондиціонерів - 21,7 тис.грн., компютерної техніки -8,8 тис.грн.)
По установах охорони здоров’я заборгованість станом на 1 січня 2008 відсутня.
Згідно затверджених показників бюджету на 2007 рік, видатки спеціального фонду на охорону здоров'я затверджені в сумі 1 177,0 тис.грн. Кошторисні призначення з урахуванням змін склали 2 090,9 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік по спеціальному фонду склали 1 917,1 тис. грн.
На оплату праці працівників за 2007 рік використано 554,7 тис. грн.
Видатки на господарські потреби за 2007 рік склали 695,7 тис. грн.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
По коду 090412 “Інші видатки на соціальний захист населення” касові видатки склали 383,9 тис. грн., при уточненому плані 386,3 грн., або 99,4 %, в тому числі :
- одноразова допомога малозабезпеченим пенсіонерам
та інвалідам 72,4 тис. грн.;
- одноразові допомоги на поховання непрацюючих
та незастрахованих громадян 21,4 тис. грн.;
- придбання продуктових наборів інвалідам ВВВ,
учасникам ВВВ та малозабезпеченим ветеранам
праці згідно розпорядження міського голови 56,6 тис. грн.;
- компенсація особам, що надають соціальні послуги 82,7 тис. грн.;
- виплата соціальних гарантій ( інваліди без 2-х ніг,
діти сироти, інваліди по зору, одноразова допомога
пенсіонерам, яким випꗬÁ䀵Й ደ¿ က ؀ 嵰
橢橢㋏㋏ Й 縮 墭 墭 꺡
? ? ? ˆ ͔ ͔ ͔ ͔ ͔ ͔ ͔
჌ ჌ ჌ ჌ Ü ᆨ ΄ Մ 蠇 Ć ᔸ ᔸ
ᔸ ᔸ ᔸ ᘗ ᘗ ᘗ 蛆 蛈 蛈 蛈 蛈 蛈 蛈 $ 褍
譟 h 蛬 Õ ͔ ᘗ ᘓ ᘗ ᘗ ᘗ 蛬 ,4 тис.грн.; - відшкодування за придбання санаторно-курортних путівок
інвалідам та ветеранам 69,4 тис. грн.;
- придбання новорічних подарунків дітям-сиротам 11,4 тис. грн.;
- поштові видатки 3,4 тис. грн.
По коду 091207 “Пільги, що надаються населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи), на оплату ЖКП і природного газу”, на надання пільг делегатам І з’їзду Народних Комітетів Закарпатської України та почесним громадянам міста на ЖКП із загального фонду міського бюджету, на 2007 рік передбачено коштів в 51,0 сумі. Касові

12

видатки за 2007 рік склали 46,6тис. грн. (91,4 %), в т.ч. газопостачання - 21,7 тис.грн., теплопостачання – 7,0 тис.грн., електроенергія – 5,1 тис.грн., водопостачання та водовідведення – 7,6 тис. грн., квартирна плата та вивезення побутового сміття - 5,2 тис.грн. Станом на 01.01.2008р. кредиторська заборгованість за надані пільги складає 4,7 тис.грн. - зареєстровані зобов’язання за надані послуги за грудень, дебіторська – 0,1 тис.грн. - перерахунки за недовідпуск теплопостачання.
По коду 091209 “Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів і ветеранів” касові видатки за 2007 рік склали 252,8 тис. грн., при уточненому плані 257,4 тис. грн. , в т.ч.:
- ТОВ Червоний хрест України 6,0 тис. грн.;
- Рада ветеранів війни і праці 6,0 тис. грн.;
- Міська організація Інваліди війни та Збройних сил 5,0 тис. грн.;
- ТОВ Добровольці Закарпаття - учасники війни 2,0 тис. грн.;
- ТОВ Репресованих 4,0 тис. грн.;
- Громадська організація “Союз Чорнобиль України” 1,0 тис. грн.;
- ТОВ інвалідів праці та дитинства “ Оптиміст” 4,0 тис. грн.;
- УТОГ 2,0 тис. грн.;
- УТОС 3,4 тис. грн.;
- «Дорога життя» 215,4тис.грн.;
- Благодійний клуб «Нова сім’я» 4,0 тис. грн.
За 2007 рік профінансовані видатки за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг та субсидій населенню в сумі 12906,8 тис.грн., при плані на звітній період 15831,7 тис.грн. (81,5%), в т.ч. пільг на суму 8760,1 тис.грн., субсидій – 4146,7 тис.грн., а саме:
- профінансовані видатки по наданих населенню субсидій на житлово-комунальні послуги (газопостачання, тепло-, водопостачання та водовідве-дення, електроенергія , квартплата та вивіз сміття і рідких нечистот) в сумі 4114,7 тис.грн. в т.ч. по централізованих розрахунках згідно Постанови КМ України від 11.01.2005р. № 20 зі змінами, в сумі 3388,7 тис.грн., грошовими коштами – 726,0 тис.грн. За січень-грудень поточного року призначено субсидій 6952 одержувачам;
- профінансовані видатки по наданих населенню субсидій на придбання твердого палива та скрапленого газу в сумі 32,0 тис.грн., 44 одержувачам. По пільгах на придбання твердого палива та скрапленого газу профінансовані видатки в сумі 7,9 тис.грн.
- профінансовані видатки по наданих пільгах населенню на оплату житлово- комунальних послуг (газопостачання, тепло-, водопостачання та водовідведення, електроенергія, квартплата та вивіз сміття і рідких нечистот) в сумі 6811,0 тис.грн., в т.ч. по централізованих розрахунках згідно Постанови КМ України від 11.01.2005р. № 20 зі змінами, в сумі 5906,3 тис.грн., грошовими коштами – 904,7 тис.грн.;

13

- профінансовані видатки по наданих пільгах населенню на оздоров-лення, капітальний ремонт житла, послуги зв'язку та пільгове авто та ж/д перевезення окремих категорій громадян в сумі 1941,2 тис.грн. В звітньому періоді проведено капітальний ремонт 132 чол. на суму 185,8 тис.грн. Профінансовані путівки на санаторно-курортне лікування 104 чол. на суму 198,0 тис.грн. та компенсація за самостійне лікування 7 чол. на суму 1,4 тис.грн., встановлення телефонів 18 чол. на 3,9 тис.грн.
Станом на 01.01.2008р. кредиторська заборгованість за надані пільги та субсидії населенню складає 682,4 тис. грн., в т.ч. теплопостачання – 127,7 тис.грн., газопостачання – 145,8 тис грн., водопостачання і водовідведення – 37,6 тис. грн., електроенергія – 30,0 тис.грн., квартирна плата та вивезення твердих побутових відходів- 189,2 тис.грн., пільгове авто та з/д перевезення – 150,1 тис. грн., послуги зв’язку –0,8 тис. грн., перевезення один раз в рік в межах України - 1,2 тис.грн.
За звітній період профінансовані видатки на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім”ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам всього в сумі 24835,2 тис.грн., при плані - 24959,4 тис. грн. (99,5%). Станом на 01.01.2008р. кредиторської заборгованості не має.
Фінансування видатків в розрізі допомог:
- на надання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами (КФК 090302) в сумі 242,1 тис. грн. Проведено 586 виплат. Середній розмір допомоги студентам склав 523,50 грн., зареєстрованим в службі зайнятості, як безробітні – 590 грн., непрацюючим – 390,90 грн.;
- виплачена допомога на догляд за дитиною віком до 3-х років (КФК 090303) в сумі 5433,9 тис. грн., проведено 42008 виплат. Середній розмір допомоги склав 126,30 грн.
- на надання одноразової допомоги при народжені дитини (КФК 090304) в сумі 12624,4 тис. грн., в т.ч. одноразова виплата нарахована 1231 одержувачу, середній розмір допомоги склав 3440 грн., а щомісячні виплати нараховані 1549 одержувачам, проведено 18586 виплат, середній розмір допомоги склав 439,70 грн.;
- видатки на надання допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням (КФК 090305) склали 354,1 тис. грн., проведено виплат на 57 дітей. Середній розмір виплати на дітей до 6 років – 411,10 грн., від 6 до 18 років – 487,10 грн.;
- профінансовані видатки на надання допомоги на дітей одиноким матерям (КФК 090306) в сумі 3249,2 тис. грн., проведено 19677 виплат на 1640 дітей. Середній розмір виплати складає 165,12 грн.;
- видатки на надання тимчасової державної допомоги дітям (КФК 090307) склали за звітній період 212,9 тис. грн., проведено 1147 виплат на 95 дітей. Середній розмір допомоги на дітей до 6 років – 140,80 грн., від 6 до 18 років – 175,60 грн.;

14

- видатки на виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (КФК 090401) склали 730,2 тис. грн., проведено 2627 виплат, 219 одержувачам. Середній розмір допомоги за рік склав 256 грн.;
- видатки на надання соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям інвалідам (КФК 091300) склали за звітній період 1988,4 тис. грн., проведено 3687 виплат.
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
Протягом 2007 року відповідна сума спрямовувалась на фінансування житлово-комунального господарства. По КФК 100203 при уточненому плані 8 308,4тис. грн. касові видатки склали 8 259,3 тис. грн. (99,4%), по КФК 100102, при уточненому плані 2 098,4 тис. грн., касові видатки склали 2 063,9 тис грн. (98,4%). Кредиторська заборгованість по благоустрою міста та капремонту жилфонду станом на 01.01.2008 року відсутня.
КУЛЬТУРА
На утримання установ культури за 2007 рік використано 4 969,9 тис. грн., при уточненому плані 5 061,9 тис. грн., або 98,2 відсотки.
По установах культури сума асигнувань на виплату заробітної плати з нарахуванням склала 4 228,5 тис. грн. Касові видатки становлять 4 196,6 тис. грн.
На капітальні видатки ,без субвенцій, використано 10,0 тис. грн. при плані 10,0 тис.грн.(на придбання комплекту меблів для центральної бібліотеки 5,0 тис. грн., 5,0 тис. грн. меблі для міського центру дозвілля).
Згідно затверджених показників бюджету на 2007 рік видатки спеціального фонду на культуру затверджені в сумі 290,9 тис.грн. Кошторисні призначення з урахуванням змін склали 390,0 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік по спеціальному фонду склали 386,4 тис. грн.
На оплату праці працівників за 2007 рік використано 255,9 тис. грн, а саме: КЕКВ 1111 – 189,4 тис. грн, КЕКВ 1120 – 66,5 тис. грн.
Видатки на господарські потреби за 2007 рік склали 75,8 тис. грн.
По програмі розвитку бібліотек та бібліотечної справи на 2007-2011 роки капітальні видатки слали 24,9 тис.грн.( придбання комп'ютерної техніки 13,2 тис.грн., металічна решітка та двері 2,5 тис.грн., меблі 1,9 тис.грн., література 6,0 тис.грн., електрообігрівачі 1,3 тис.грн.)
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
На фізичну культуру і спорт в 2007 році використано 1 439,3 тис. грн., при плані 1 461,8 тис. грн. На заробітну плату направлено 708,5 тис. грн.
На капітальні видатки використано 3,8 тис. грн. для придбання комп’ютерної техніки.
Згідно затверджених показників бюджету на 2007 рік видатки спеціального фонду на фізкультуру затверджені в сумі 100,0 тис.грн. Кошторисні призначення з урахуванням змін склали 11,2 тис. грн. Касові видатки за 2007 рік по спеціальному фонду склали 10,2 тис. грн.

15

Видатки по коду 1170 „Дослідження і розробки державних програм” 10,2 тис. грн.
Спеціальний фонд
КФК 150101
За 2007 рік фактичні видатки складають 7463,3 тис. грн. при плані на рік 8337,0 тис. грн., що складає 89,5%. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. не має. Дебіторська заборгованість складає 75,0 тис. грн.
Фінансування в розрізі головних розпорядників коштів:
Головне управління міського господарства всього профінансовано на 95,7% при плані на рік 1636,7 тис. грн., касові видатки склали 1566,0 тис. грн.
Капітальний ремонт та реконструкція житлового фонду при плані на рік 1337,3 тис. грн., фактично профінансовано – 1268,2 тис. грн. що складає 94,8%. Капремонт доріг та інших об’єктів профінансовано на 99,5 % при плані на рік 299,4 тис. грн., фактичні видатки склали – 297,8 тис. грн.
Відділ капітального будівництва профінансовано на 90% при плані на рік 5963,2 тис. грн., фактичні видатки склали 5162,1 тис. грн., в т.ч:
Установи культури профінансовано на 67,6% при плані на рік 476,2 тис. грн., фактичні видатки склали 322,1 тис. грн., по дошкільних закладах виконання робіт не має, план 40,0 тис. грн. Будівництво, реконструкція об’єктів комунального призначення профінансовано на 88,8%, при плані на рік 5397,0 тис. грн., фактичні видатки склали 4790,1 тис. грн. Будівництво житла профінансовано на 99,8%, тобто в сумі 49,9 тис. грн. (план 50,0 тис. грн.). Кредиторської заборгованості не має. Дебіторська заборгованість складає 75,0 тис. грн. - перерахований аванс відповідно договору на реконструкцію КНС-2.
Управління освіти профінансовано на 99,6% при плані 484,5 тис. грн., фактичні видатки склали 482,6 тис. грн.
Охорона здоров’я профінансована на 100% в сумі 252,6 тис. грн.
КФК 150107
При плані на рік 342,7 тис. грн. Фактичні видатки не проводились, в зв’язку з відсутністю учасників торгів на закупівлю житла для військовослужбовців та інших категорій пільговиків.
КФК 150110
За 2007 рік видатки складають 1350,6 тис. грн. при плані на рік 1407,3 тис. грн., що складає 96%. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. немає.
Відділ капітального будівництва профінансовано на 84% при плані на рік 310,0 тис. грн., фактичні видатки склали 260,1 тис. грн.

16
Управління освіти профінансовано на 99,4%, при плані на рік 1097,3 тис. грн., фактичні видатки склали 1090,5 тис. грн., в т.ч. по субвенції з обласного бюджету виконання склало 100% в сумі 70,0 тис.грн.
КФК 150114
За 2007 рік видатки складають 3602,6 тис. грн., при плані на рік 3763,0 тис. грн., що складає 95,7%. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. не має, в т.ч.:
відділ капітального будівництва профінансовано на 95,3% при плані на рік 3424,1 тис. грн., фактичні видатки склали 3263,9 тис. грн.
відділ охорони здоров’я профінансовано на 99,96%, при плані на рік 338,9 тис. грн., фактичні видатки склали 338,7 тис. грн.
По КФК 150119 видатки складають 16,6 тис. грн. при плані 16,6 тис. грн. (100%). Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. не має.
По КФК 150121 видатки складають 1817,6 тис. грн., при плані 9384,5 тис. грн. (19,4%). Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. не має.
З них субвенція з державного бюджету на виконання інвестиційних проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток регіонів (реконструкція котельні ЦМКЛ вул.Грибоєдова,20), при плані 1528,9 тис. грн., фактичні видатки склали 1281,6 тис. грн. (83,8%). Кошти в сумі 247,3 тис. грн. повернуті в державний бюджет в зв’язку з короткими термінами для виконання робіт, процедура торгів закінчена в кінці листопада. По субвенції з державного бюджету на заходи з енергозбереження при плані 6042,8 тис. грн., використання не має. Кошти в сумі 6042,8 тис. грн. повернуті в державний бюджет, по причині довготривалої процедури здійснення закупівель робіт та несвоєчасної реєстрації учасників торгів у тематичному каталозі учасників процедур закупівель. Кошти співфінансування використані на 29,6%, при плані 1812,8 тис.грн. фактичні видатки склали 536,0 тис.грн.
КФК 170703
За рахунок податку з транспортних засобів профінансовані роботи по утриманню і ремонту шляхів в сумі 4005,2 тис. грн. при плані на рік 4465,3 тис. грн. (89,7). Розпорядник коштів - управління міського господарства. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008р. не має.
По КФК 180409 видатки склали 8965,2 тис. грн., при плані 9037,2 тис. грн. (99,2%).
КФК 200200
За 2007 рік за рахунок коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва заплановані видатки управлінню міського господарства в сумі 150,0 тис.грн. на рекультивацію земель на кладовищі ”Барвінок”. Фактичні видатки не проводились із за відсутності виконаних робіт.
17
По КФК 240603 касові видатки склали 107,8 тис. грн., при плані 107,8 тис. грн.(100%). За кошти по збору за забруднення навколишнього природного середовища проведені видатки відділу капітального будівництва по роботах проведених на полігоні твердих побутових відходів. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008 року не має.
КФК 240900
За звітній період за рахунок коштів цільового фонду профінансовані видатки в сумі 642,0 тис. грн. при плані 645,9 тис. грн. (99,4%), в т.ч. управлінню міського господарства на роботи по благоустрою міста - 563,0 тис. грн., управлінню у справах культури, спорту, сім’ї та молоді на проведення міських заходів – 98,0 тис. грн. Кредиторської заборгованості станом на 01.01.2008 року не має.
По КФК 250344 профінансовані видатки в сумі 208,7 тис.грн., при плані 994,9 тис. грн. (21%) для співфінансування програм з Державного бюджету по реконструкції житлового будинку № 45 по проспекту Свободи.
Міжбюджетні трансферти
За 2007 рік касові видатки по субвенціях з державного бюджет склали всього 40532,4 тис.грн., при плані 44171,5 тис. грн.(91,8%), в тому числі на:
- надання передбачених чинним законодавством пільг та субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот в сумі 10925,7 тис. грн., при плані 13671,0 тис.грн. (79,9%). Надано житлово-комунальних послуг в звітньому періоді в сумі 10727,0 тис.грн. Кредиторська заборгованость станом на 1 січня 2008р. складає 530,3 тис.грн., в т.ч. по пільгах населенню- 182,2 тис.грн., субсидіях – 348,1 тис. грн. Заборгованість виникла по наданих послугах в грудні 2007р., яка не профінансована з державного бюджету;
- надання передбачених чинним законодавством пільг населенню з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, в сумі 1941,2 тис.грн., при плані 2118,4 тис.грн. (91,6%). Фактично надано пільг населенню в сумі 1980,5 тис.грн. Кредиторська заборгованість станом на 1 січня 2008р. складає 152,1 тис.грн. Заборгованість виникла по наданих послугах в грудні 2007р., яка не профінансована з державного бюджету;
- надання передбачених чинним законодавством пільг та субсидій населен-ню на придбання твердого пічного побутового палива та скрапленого газу в сумі 40,0 тис. грн., при плані 42,3 тис.грн.(94,6%). Заборгованості станом на 1 січня 2008р. не має;


18
- виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям в сумі 24835,2 тис.грн., при плані 24959,4 тис. грн. (99,5%). Заборгованісті станом на 1 січня 2008р. не має;
- будівництво житла військовослужбовцям та іншим категоріям пільговиків відповідно до чинного законодавства, при плані 342,7 тис. грн., фактичні видатки не проводились. Кошти в сумі 342,7 тис.грн. повернуті в державний бюджет в зв’язку з відсутністю учасників торгів на закупівлю житла для військовослужбовців та інших категорій пільговиків;
- виконання інвестиційних проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток регіонів, виконання заходів з упередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об'єктах комунальної власності, в тому числі на ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень (реконструкція котельні ЦМКЛ вул.Грибоєдова,20) сумі 1281,6 тис.грн., при плані 1528,9 тис. грн. (83,8%). Повернуто не використану субвенцію в державний бюджет в сумі 247,3 тис. грн., в зв’язку з короткими термінами для виконання робіт, процедура торгів закінчена в кінці листопада 2007 року;
- виконання заходів з енергозбереження, у тому числі на оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт та реконструкція теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів при плані 6042,8 тис. грн., використання не має. Кошти в сумі 6042,8 тис. грн. повернуті в державний бюджет, по причині довготривалої процедури здійснення закупівель робіт та не своєчасної реєстрації учасників торгів у тематичному каталозі учасників процедур закупівель;
- ведення та адміністрування Державного реєстру виборців в сумі 117,0 тис.грн., при плані 117,0 тис. грн. (100%);
- зійснення виплат, визначених Законом України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" в сумі 1391,8 тис.грн., при плані 1391,8 тис. грн. (100%).
За 2007 рік було отримано додаткову дотацію з державного бюджету на забезпечення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ у зв'язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, запровадженням ІІ етапу Єдиної тарифної сітки, підвищення розмірів посадових окладів та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної сітки - 5800 тис.грн., додаткова дотація з держбюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів - 1894,1 тис.грн.





Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс