|
Формування показників бюджету міста на 2009 рік проведено в умовах розгортання світової фінансово-економічної кризи,та її впливу на розвиток економіки країни і, як наслідок, на фінансово-економічну ситуацію в місті.
З урахуванням зазначеного, в основу формування обсягів доходів і видатків бюджету міста, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів покладено вимоги Бюджетного кодексу України, норми Закону України від 31 жовтня 2008 року №639-УІ «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», основні вимоги Указу Президента України від 20 жовтня 2008 року «Про невідкладні заходи з посилення фінансово-бюджетної дисципліни та мінімізації негативного впливу світової фінансової кризи на економіку України». Також, при розробці проекту бюджету міста на 2009 рік, враховано основні завдання бюджетної політики держави, визначені Декларацією цілей та завдань бюджету на 2009 рік (Бюджетною декларацією), яка схвалена постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2008р. №160.
Починаючи з 2009 року місцеві бюджети отримають додатковий ресурс у вигляді надходжень коштів від реалізації безхазяйного майна, скарбів, знахідок, валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі (крім коштів від реалізації скарбів, що є пам’яткою історії та культури та майна, одержаного державою в порядку спадкування чи дарування), які були джерелом формування державного бюджету.
На формування показників бюджету міста значною мірою вплинула наступна економічно-соціальна ситуація в місті.
Інформація про підсумки економічного та соціального розвитку міста за попередні періоди та прогноз показників на 2009 рік.
Основні показники економічного і соціального розвитку міста
Показники 2007рік 2008 (попер.звіт) 2009 рік
(прогноз)
1 2 3 4
Обсяг реалізованої промислової продукції у діючих цінах всього 364,4 450,0 460,0
Обсяг реалізованої промислової продукції упорівняльних цінах у % до відповідного періоду попереднього року. 104,4 100,0 101,0
1 2 3 4
Фінансові результати діяльності госпрозрахункових підприємств, млн.грн. 7,3 6,0 6,0
Обсяги обороту роздрібної торгівлі ( з урахуванням товарообороту як юридичних, так і фізичних осіб), млн.грн. 1431,8 1727,9 1930,0
Фонд оплати праці штатних працівників ( робітників і службовців, працівників сільського господарства ) великих та середніх підприємств, млн. грн. 776,9 950,3 980,0
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника, (грн.) 1303,0 1685,0 1800,0
Надходження до зведеного бюджету (обов’язкові платежі, що контролюються податковими органами ), млн. грн. в т.ч. 355,0 466,0 440,0
Бюджет міста 223,8 228,0 194,0
Обсяг промислового виробництва за січень-листопад 2008 р. знизився на 2,2% до відповідного періоду минулого року і на 8,8% у листопаді до жовтня п.р.
Серед основних проблем та причин спаду виробництва є: економічна та фінансова криза, відсутність ринку збуту, ріст вартості енергоносіїв, відсутність замовлень, висока конкуренція в ціновому сегменті, застаріле обладнання, дефіцит кваліфікованої робочої сили.
Фінансовий результат до оподаткування підприємств і організацій щомісячного обліку міста за 10 місяців 2008 року склав 9,2 млн.грн. прибутку, який в порівнянні з відповідним періодом 2007 року збільшився на 29,9 млн.грн. При цьому, 68,3% підприємств від загальної кількості були прибутковими і отримали 105,6 млн.грн. прибутку, що на 67,4% більше, ніж за відповідний період 2007 року. Збитково працювало 31,7% підприємств, якими допущено збитків на суму 96,5 млн.грн. Майже третина прибуткових підприємств міста зосереджена у торгівлі. Від’ємний фінансовий результат по місту сформувався, в основному, за рахунок промислових підприємств.
До бюджетів усіх рівнів за січень-листопад 2008 року надійшло 426,0 млн.грн., що на 34,9% (110,0 млн.грн.) більше відповідного періоду минулого року. До бюджету міста за 11 місяців п.р. надійшло 278,3 млн.грн. (в тому числі 68,8 млн.грн. офіційних трансфертів), що на 37,5 % більше відповідного періоду минулого року.
Недоїмка до бюджетів усіх рівнів станом на 1 листопада п.р. склала 8,7 млн.грн., яка збільшилась відносно початку року на 0,4 млн.грн. Найбільшим боржником є ОКП „Закарпаттеплокомуненерго”.
Надходження до Пенсійного фонду склали 428,3 млн.грн. (з них 407,9 млн.грн. власних), що на 100,5 млн.грн. (30,7%) більше, ніж за січень-листопад 2007 року. Пенсію отримували 25,1 тис. громадян на суму 237,8 млн.грн., що на 70,6 млн.грн. (42,2%) більше, ніж за 11 місяців 2007 р.
Недоїмка до Пенсійного фонду станом на 1 грудня 2008 р. становить 1035,3 тис.грн., яка збільшилась відносно відповідного періоду минулого року на 423,9 тис.грн (69,3%). Найбільша заборгованість до Пенсійного фонду у підприємств: КАТП 072801, ВАТ “Машинобудівний завод”, ПП “С.Е.Л.”, ДП “Ефорт-16”, Кооператив “Зоря”.
Станом на 1 листопада 2008 року заборгованість із виплати заробітної плати підприємств основного кола склала 365,9 тис.грн. Відносно відповідного періоду минулого року заборгованість збільшилась на 108 тис.грн. Заборгували своїм працівникам підприємства ВАТ „Машинобудівний завод „Тиса”, ТОВ „Західноінвестиційна компанія”, ТОВ „Мультисервіс”, ТОВ „Футбольний клуб „Закарпаття”, ГДСЛАП „Закарпатагроліс”.
Середньомісячна заробітна плата за 10 місяців п.р. (за розрахунковими даними) становить 1691,3 грн., що на 33,7% (426,07 грн.) більше, ніж за відповідний період 2007 року, в 2,5 рази більше прожиткового мінімуму для працездатної особи і в 2,8 р. більше розміру мінімальної заробітної плати. Середньомісячна заробітна плата за жовтень збільшилась на 27,7% (392,7 грн.) відносно відповідного періоду минулого року і склала 1808,19 грн. Найвищий рівень заробітної плати по місту у працівників, зайнятих у фінансовій діяльності, державному управлінні, транспорті і зв’язку.
За січень-листопад 2008 р створено 4302 нових робочих місць за даними міського центру зайнятості та зареєстровано 1427 приватних підприємців Реєстраційною палатою міста. МЦЗ працевлаштовано 2606 осіб, що складає 73,4% тих, що звернулися з питань працевлаштування. 59 безробітних отримали одноразову допомогу для відкриття власної справи, 512 осіб проходили професійне навчання, 383 брали участь у громадських роботах. З початку року на обліку перебували 4240 осіб, статус безробітного мали 1886 осіб.
У листопаді п.р. сплачено населенням за житлово–комунальні послуги 4,9 млн.грн., що становить 83,6% від нарахованих сум. З усіх видів послуг неповна сплата має місце за гаряче водопостачання., а найвищий рівень сплати за воду та каналізацію. Заборгованість населення за житлово-комунальні послуги станом на 01.11.08. складає 49,1 млн.грн. За січень-листопад 2008 року призначено субсидії на відшкодування оплати житлово-комунальних послуг на суму 2507,2 тис.грн., в тому числі у грудні отримали субсидії 639 сім’ї.
Прогноз оцінки доходів бюджету міста на 2009 рік
Розрахунки прогнозних надходжень доходної частини бюджету міста на 2009 рік проведено з урахуванням динаміки фактично отриманих у минулих роках надходжень за окремими джерелами, скорочення темпів росту поступлень податків і зборів (обов’язкових платежів) за останні два місяця 2008 року та змін в чинному законодавстві, які можуть вплинути на обсяги обов’язкових платежів до бюджету. При формуванні показників бюджету міста на 2009 рік, також, враховувався вплив наслідків світової фінансової кризи на економіку міста, уповільнення у 2008 році ділової активності в Україні, вплив зовнішньої кон’юнктури на економіку міста, а також спад обсягів промислового виробництва, який відбувся наприкінці 2008 року.
З урахуванням зазначеного, обсяг доходів загального і спеціального фондів бюджету міста в 2008 році разом з трансфертами прогнозується на рівні 255389,7 тис. грн.
Згідно формульних розрахунків Міністерства фінансів в поточному бюджетному році очікується перевищення поступлень доходів бюджету міста над видатками, визначеними на основі нормативів бюджетної забезпеченості на одного жителя, що в свою чергу супроводжується вилученням коштів з бюджету міста до державного бюджету. Обсяг коштів, що передаються в 2008 році до державного бюджету, згідно з розрахунками, проведеними Міністерством фінансів за формулою розподілу міжбюджетних трансфертів між Державним бюджетом та місцевими бюджетами, відповідно до статті 97 і 98 Бюджетного кодексу України становить 616,4 тис.грн.
Прогнозний обсяг доходів бюджету, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів і формуються з надходжень загальнодержавних податків і зборів, закріплених за місцевими бюджетами, згідно із статтями 64, 65 Бюджетного кодексу України, обрахований Міністерством фінансів України для м. Ужгорода в розмірі 146632,3 тис.грн. (спад проти фактичного виконання зазначених доходів попереднього року прогнозується в сумі 6144,2 тис.грн., або 96% фактичних поступлень).
На виконання ст.44 Закону України „Про Державний бюджет України на 2009 рік”, з метою забезпечення в повному обсязі потреби в асигнуваннях для оплати праці працівників бюджетних установ (делеговані державою повноваження), враховуючи темпи надходжень доходної частини бюджету в листопаді та грудні 2008 року, виконкомом міської ради пропонується збільшити прогнозний обсяг вищезазначених доходів бюджету у порівнянні з контрольними показниками Міністерства фінансів на 15680,9 тис.грн.
Враховуючи тенденцію щодо спаду темпів росту поступлень податків і зборів (обов’язкових платежів) в кінці минулого року, пропонується затвердити доходну частину загального фонду бюджету міста на 2009 рік в обсязі 223588,0 тис.грн., в тому числі податки і збори (обов’язкові платежі) - 176478,2 тис.грн., що на 8849,8 тис.грн. або 105,3 % більше ніж в попередньому році та субвенцію в розмірі 47109,8 тис.грн. Динаміка доходної частини бюджету міста за останні чотири роки і прогноз на поточний бюджетний рік наведена і таблиці нижче.
Млн... грн.
Доходи 2005 рік (факт) 2006 рік (факт) 2007 рік
(факт) 2008 рік ( опер. дані факту) 2009 рік прогноз Відхилення прогнозу на 2009 рік від факт.надх на 2008 рік
+/- %
Всього бюджет– разом, у т.ч.: 105 011,7 122 391,7 172 483,2 233 909,3 196 233,8 -37 675,5 83,9
загальний фонд 67 547,6 88 244,2 129 763,4 167 629,5 176 478,2 8 848,7 105,3
спеціальний фонд 374 64,1 341 47,5 42 719,8 66 279,8 19 755,6 -46 524,2 29,8
Обсяг закріплених доходів бюджету міста, що враховуються при визначення міжбюджетних трансфертів прогнозується в розмірі 162313,2 тис.грн., обсяг доходів, що не враховуються – 14165,0 тис.грн.
Спеціальний фонд бюджету міста з врахуванням трансфертів розрахований у обсязі 31801,7 тис. грн., в тому числі бюджет розвитку – 7409,8 тис. грн., що на 64848,2 тис. грн менше ніж фактичне виконання в попередньому році оскільки значно зменшився обсяг майна комунальної власності, яке планується до відчудження в 2009 році.
В загальній сумі прогнозних надходжень загального фонду бюджету міста в поточному бюджетному році, податкові надходження займають найбільшу питому вагу (76,1 %) і очікуються в обсязі 170176,7 тис.грн.
При розрахунку обсягу надходжень в бюджет міста нормативної частки податку з доходів фізичних осіб, найбільшого джерела загального фонду доходної частини бюджету, враховано обов’язкову норму ст.16 Закону України „Про податок з доходів фізичних осіб”, яку частина суб`єктів господарювання, розміщених на території міста, не виконує ухиляючись від перерахування відповідного податку в міський бюджет.
Обсяг прогнозних поступлень податку з доходів фізичних осіб на плановий бюджетний період розрахований з врахуванням зменшення фонду оплати праці у зв’язку з скороченням робочих місць, пов’язаним з економічною кризою в країні.
Враховуючи вищенаведене, прогнозний обсяг податку з доходів фізичних осіб на 2009 рік розрахований в сумі 140043,0 тис.грн., що на 8454.1 тис. грн. або 106.4 % більше ніж у 2008 році.
Основні чинники, які позитивно впливали протягом 2005-2007 років та 10 місяців 2008 року на надходження податку з доходів фізичних осіб:
зростання номінального ВВП;
зростання витрат на оплату праці;
легалізація виплати заробітної плати;
позитивні тенденції до зростання доходів низькооплачуваних верств населення через державне підвищення мінімальних соціальних гарантій;
зростання змішаних доходів домашніх господарств за рахунок індивідуальної підприємницької діяльності.
Протягом останніх місяців триває тенденція уповільнення темпів зростання надходжень податку з доходів фізичних осіб. Так, темп приросту надходження податку з доходів фізичних осіб до бюджету міста почав скорочуватись при кінці минулого року і в листопаді, грудні 2008 року становив відповідно 14,7 % і 26,0 % проти відповідного періоду попереднього року тоді, як в кінці 2007 року такі темпи приросту відповідно складали 62,8 % і 46,5 %. Таке скорочення темпів приросту зазначеного податку виникло в основному в зв’язку зі світовою фінансовою кризою, негативні тенденції якої остаточно проявились в останні місяці минулого року. Це свідчить про погіршення ситуації з виплати заробітної плати в місті та відповідно з перерахування податку з доходів фізичних осіб.
Прогнозований обсяг плати за торгові патенти в сумі 8695,0 тис.грн., розрахований виходячи з динаміки фактичних надходжень, а також з врахуванням скорочення темпу росту зазначеного платежу в минулому році. Практично, прогнозний обсяг зазначеного джерела доходної частини бюджету залишено на рівні попереднього року, оскільки в умовах фінансово-економічної кризи можливе скорочення торгівельної діяльності.
Динаміка надходжень плати за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності
Роки 2005 2006 2007 2008 2009 прогноз
ВСЬОГО плати за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності (тис.грн.) 5231,9 5704,1 8103,9 8678,2 8695,0
Ріст (%) 7,7 6,5 6,2 5,2 4,9
Обсяг частини надходжень в бюджет міста єдиного податку в сумі 11600,0 тис.грн., прогнозуються з врахуванням фактичних поступлень у попередніх роках, тенденції до скорочення середньорічних темпів приросту зазначеного податку у зв’язку з переходом на загальну систему оподаткування деяких підприємств комунальної власності і збиткових суб’єктів малого і середнього бізнесу.
Динаміка надходжень єдиного податку
Роки 2005 2006 2007 2008 2009 прогноз
ВСЬОГО єдиного податку(тис.грн.) 9526,3 9196,2 9997,8 11358,3 11600,0
Ріст (%) 14,1 10,4 7,7 6,8 6,6
Розрахунок прогнозного надходження плати за землю на 2009 рік в сумі 6500,0 тис.грн. проведений з урахуванням збільшення контингенту платників земельного податку власників земельних ділянок, погашення існуючої заборгованості по платі за землю, змін в діючому законодавстві щодо збільшення ставок орендної плати, а також призупинення надання міською радою пільг щодо оподаткування. Динаміку надходжень плати за землю до бюджету міста за останні три роки і прогноз на 2009 рік наведено в таблиці нижче.
Динаміка надходжень плати за землю
Роки 2006 2007 2008 Прогноз 2009
Сума надходжень плати за землю тис.грн 4600,7 5206,2 6152,3 6500,0
% росту до попереднього року 136,5 113,2 118,2 105,6
Прогнозні надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності до загального фонду бюджету на 2009 рік в сумі 1600,0 тис.грн. розраховані на підставі даних декларації з податку на прибуток підприємств та динаміки надходжень за попередні роки. Починаючи з вересня 2008 року проявився перший вплив світової фінансової кризи на економіку країни, що вплинуло на розрахунок прогнозу податку на прибуток підприємств комунальної власності на 2009 рік.
При визначенні прогнозної суми податку на прибуток у 2009 році враховано тенденцію до збільшення тарифів на послуги комунальних підприємств, а також компенсацію різниці у збиткових тарифах.
При розрахунках прогнозних надходжень місцевих податків і зборів в поточному році враховано динаміку скорочення відповідних платежів в бюджет міста протягом попередніх бюджетних періодів. Враховуючи темпи зменшення надходжень місцевих податків і зборів, обсяг зазначених платежів в 2009 році прогнозується в сумі 1616,7 тис.грн., що на 35,6 тис.грн. менше ніж в попередньому році.
Прогнозний обсяг комунального податку, який становить 37,1 % місцевих податків і зборів, очікується в сумі 600,0 тис.грн., що на 8,9 тис.грн. менше ніж в попередньому році в зв’язку з очікуваним зменшенням фонду оплати праці.
Очікуваний розмір надходжень ринкового збору, найбільшого джерела місцевих податків і зборів (49 %) розрахований в сумі 791,0 тис. грн. згідно фактичної заповнюваності ринків міста в попередньому році.
У зв’язку з удосконаленням організації роботи щодо платного паркування на території міста, обсяг прогнозних надходжень збору за припаркування автотранспорту в наступному бюджетному році очікується в сумі 68,0 тис.грн.
З врахуванням тенденції останніх років до збільшення надходжень податку з реклами, прогнозний обсяг зазначеного податку в 2009 році розрахований в сумі 120,0 тис.грн., що на 15,7 відсотка більше ніж фактичні надходження минулого року.
В 2009 році, за прогнозними даними, буде спостерігатися зменшення надходжень збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі через скорочення будівництва об’єктів торгівлі і сфери послуг. Так, очікувані надходження зазначеного збору в поточному бюджетному періоді розраховані в сумі 34,1 тис.грн, що на 37,6 тис.грн. менше ніж фактичні надходження 2008 року.
Обсяг неподаткових надходжень загального фонду бюджету міста розрахований в сумі 6289,5 тис.грн., що на 1329,6 тис.грн. більше за фактичні надходження в попередньому бюджетному періоді. Збільшення зазначених надходжень очікується за рахунок збільшення плати зо оренду майнових комплексів комунальної власності.
Починаючи з 2008 року передача в оренду комунального майна здійснюється виключно на конкурсних засадах. Запровадження зазначених норм, за прогнозними розрахунками, дозволить у 2009 році отримати до бюджету міста кошти від оренди комунального майна в сумі 3086,0 тис.грн., що на 740,5 тис.грн. більше за фактичні надходження попереднього року. Розрахунок надходжень плати здійснювався з врахуванням тенденції щодо її сплати у попередніх роках та неліквідованої заборгованості.
Також в 2009 році перелік неподаткових надходжень до бюджету міста поповнять адміністративні штрафи у сфері забезпечення дорожнього руху. За рахунок нового джерела доходів, згідно прогнозних розрахунків, до загального фонду бюджету міста, надійде 915,0 тис.грн.
Спеціальний фонд бюджету міста запланований в обсязі 31801,7 тис.грн., що значно менше за фактичні надходження попереднього бюджетного періоду. Такий розрахунковий обсяг спеціального фонду зумовлений відсутністю оціночної вартості майна комунальної власності в тому числі і землі, яке можливо реалізовуватиметься в 2009 році.
У 2009 році надходження збору за забруднення навколишнього природного середовища до спеціального фонду бюджету міста прогнозується в сумі 110.0 тис.грн.
Фінансова криза значною мірою зачіпає підприємства-забруднювачі навколишнього природного середовища, які працюватимуть значно менше часу, ніж раніше. Внаслідок цього зменшаться викиди (скиди) забруднюючих речовин та розміщення відходів, що призведе до зменшення збору за забруднення навколишнього природного середовища.
За загальною оцінкою прогнозних доходів бюджету міста на 2009 рік виявлено ряд проблемних питань, які необхідно вирішити з метою мобілізації додаткових надходжень, а саме:
1. Врегулювати питання меж міста та Ужгородського району з метою розширення контингенту платників до бюджету міста.
2. Проводити роботу щодо виявлення незареєстрованої найманої робочої сили.
3. Переглянути грошову оцінку земель міста.
4. Переглянути ставки орендної плати за землю відповідно до нової грошової оцінки земель міста та змін в діючому законодавстві.
5.Проводити продаж землі шляхом викупу через аукціон.
6. Переглянути ставки орендної плати на майно комунальної власності і передавити зазначене майно в оренду шляхом аукціонного вирішення.
7. Ліквідувати існуючий податковий борг по зобов’язаннях платників податків до бюджету міста не допускаючи виникнення нової заборгованості.
ВИДАТКИ
Загальний обсяг видатків міського бюджету на 2009 рік передбачено у сумі 255 389,6 тис. грн., у тому числі по загальному фонду видатки затверджені у сумі 223 587,9 тис. грн. , в тому числі субвенції 47 109,7 тис. грн., спеціальному фонду –31 801,7 тис. грн. (в т.ч. субвенції 12 046,1 грн.) ,з них бюджет розвитку 7 409 ,8 тис. грн.
Формування видаткової частини міського бюджету на 2009 рік здійснено відповідно до вимог чинного бюджетного законодавства.
Загальний фонд
На виплату заробітної плати працівників бюджетної сфери передбачено 130 037,4 тис. грн. або 73,7% видатків загального фонду бюджету без трансфертів.
На проведення розрахунків за спожиті енергоносії бюджетними установами міста передбачено 22 602,3 тис. грн. або 12,8 % видатків загального фонду бюджету без трансфертів.
В цілому на заробітну плату та енергоносії в бюджеті міста передбачено 158 482,8 тис.грн. або 89,8 % видатків загального фонду бюджету без трансфертів, що в повному обсязі забезпечує потребу. Також на харчування та медикаменти передбачається направити кошти в сумі 8143,0 тис.грн. ( відповідно 2493,0 тис.грн. на оплату продуктів харчування та 5650,0 тис.грн. на медикаменти). Таким чином на захищені статті передбачено коштів в сумі близько 166 625,8 тис.грн. або 94,4 % видатків загального фонду бюджету без трансфертів.
З обсягу видатків загального фонду бюджету вилучення до Державного бюджету становить 616,4 тис. грн., субвенції з Державного бюджету на соціальний захист населення, пільги ветеранам та субсидії населенню, на виплату заборгованості відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту» в сумі 59 155,8 тис. грн., в т.ч. загальний фонд 47 109,7 грн. (з них 769,6 тис. грн. передбачено на виплату заборгованості відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту»), спеціальний фонд 12 046,1 грн.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування передбачені по загальному фонду бюджету міста в сумі 11 824, 8 тис.грн.
На фінансування установ освіти бюджетом міста на 2009 рік по загальному фонду, без врахування субвенції з державного бюджету на виплату заборгованості відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту», передбачено кошти в сумі 88 059, 1 тис. грн., що на 7 453,7 тис. грн. більше проти контрольного показника МФУ. На утримання Падіюну в бюджеті міста передбачено коштів на суму 3 238,0 тис.грн. В цілому на освіту в бюджеті міста на 2009 рік ( без субвенцій) передбачено 91 297,1 тис.грн.
Передбачено кошти в сумі 63,0 тис. грн. на видачу одноразової допомоги та забезпечення одягом дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким у 2009 році виповниться 18 років. На оздоровлення дітей передбачено 572,4 тис.грн.
Видатки міського бюджету по галузі «Освіта» по загальному фонду на оплату праці з нарахуваннями передбачені в сумі 71 201,1 тис. грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв установ галузі 14 035,6 тис. грн.
На утримання 5 установ охорони здоров`я, що фінансуються з бюджету міста, по загальному фонду передбачено кошти в сумі 50 940 ,9 тис. грн., що на 5182,3 тис.грн. більше проти контрольного показника МФУ. На заробітну плату та нарахування передбачено 38 752,9 тис. грн. На фінансування енергоносіїв на 2009 рік передбачено 7 399,7 тис. грн.
На соціальний захист населення (крім субвенції з Державного бюджету) у проекті бюджету по загальному фонду передбачено кошти в сумі 2071,7 тис. грн. Розшифровка видатків на соціальний захист:
- на утримання територіального центру по обслуговуванню непрацездатних, одиноких громадян – 1202,6 тис. грн.;
- на програму додаткових гарантій соціального захисту малозабезпечених громадян у 2009 році – 300,0 тис. грн.;
- на програму підтримки громадських організацій міста на 2009 рік –30,0 тис. грн.;
- на програму фінансування видатків на житлдово-комунальні послуги "Почесним громадянам міста Ужгорода " та делегатам 1 з'їзду Народних Комітетів Закарпатської України на 2009 рік–40,0 тис. грн.;
- соціальні програми і заходи державних органів у справах молоді – 15,0 тис. грн.;
- на утримання центру соціальних служб для молоді –174,1 тис. грн.;
- на програми і заходи центрів соціальних служб для молоді - 10,0 тис. грн.;
-на програму діяльності медико-соціального реабілітаційного центру „Дорога життя” на 2009 рік - 300,0 тис. грн.
Видатки по загальному фонду на фінансування житлово-комунального господарства передбачені в сумі -8 500,0 тис. грн., з них на благоустрій 7 200 тис.грн., капітальний ремонт житлового фонду 1 300 тис.грн.
В проекті бюджету на 2009 рік по загальному фонду передбачені видатки по культурі та мистецтву у сумі 7614,6 тис. грн., що на 1386,3 тис.грн. більше проти контрольного показника Міністерства фінансів України.
По галузі „Фізична культура і спорт” в загальному фонді міського бюджету на 2009 рік передбачено кошти в сумі 1785,7 тис.грн. Зокрема, на утримання та проведення навчально-тренувальної роботи ДЮСШ заплановано видатки в сумі тис. грн., на проведення навчально-тренувальних заборів і змагань передбачено 1230,7 тис. грн., програму розвитку волейболу на 2007-2009 роки 50,0 тис.грн., проведення заходів з нетрадиційних видів спорту і масових заходів з фізичної культури 80,0 тис.грн., фінансова підтримка стадіону "Авангард" 300,0 тис.грн., проведення спортзаходів 125,0 тис.грн.
Видатки по соціальному захисту населення за рахунок субвенції з Державного бюджету всього в сумі 58 356,2 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду - 46 310,1 тис. грн., спеціального – 12 046,1 тис.грн., з них:
- на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – у сумі 38 600,0 тис.грн., що на 6046,9 тис.грн. (18,6%) більше наданих допомог минулого року;
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот всього в сумі 16 193,7 тис.грн., в т.ч. по загальному фонді – 4 147,6 тис. грн., спеціальному фонді - 12 046,1 тис.грн.;
- на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – у сумі 3 535,2 тис.грн.;
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – у сумі 27,3 тис.грн.;
Спеціальний фонд
Видатки спеціального фонду бюджету розвитку на фінансування робіт по будівництву, реконструкції та реставрації об’єктів комунальної власності міста передбачені в сумі 7409,8 тис. грн., які спрамовані на погашення заборгованості.
Розподіл коштів бюджету розвитку в розрізі головних розпорядників коштів наведено у додатку 5 до проекту рішення.
Видатки, пов’язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг міста, передбачені в сумі 2500,0 тис. грн.
Видатки, пов’язані з охороною навколишнього природнього середовища, передбачені у спеціальному фонді бюджету міста в сумі 110,0 тис. грн., які пропонується направити на розширення полігону твердих побутових відходів.
Видатки цільового фонду в сумі 50,0 тис. грн. направлені управлінню культури, спорту, сім’ї та молоді на проведення міських заходів.
Начальник фінансового управління Т.М.Метеньканич
|
|