УЖГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І Ш Е Н Н Я
Додано 16.04.2009
Про тарифи на послуги
теплопостачання


Керуючись ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи клопотання КП “Уж-тепло” щодо внесення змін до діючих тарифів, відповідно до висновків Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області про економічно обґрунтовані планові витрати на послуги теплопостачання, виконком міської ради ВИРІШИВ:
1. Встановити тарифи на послуги централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання (“підігрів”) на опалювальний період 2009-2010 р.р., згідно з додатком.
2. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконкому міської ради від 26.11.08р. № 489 та від 30.18.08р. №540 “Про тарифи на послуги теплопостачання.”
3. Проект рішення підлягає опублікуванню в пресі.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Адамовського М.Г.



Міський голова С.М. Ратушняк


ДО ВІДОМА УЖГОРОДЦІВ

Проект даного рішення та аналіз регуляторного впливу рішення на результати господарської діяльності КП "Уж-тепло" оприлюднено в газеті та мережі Інтернет для збору пропозицій та зауважень.
Пропозиції просимо надавати в електронному вигляді в мережі Інтернет за адресою www.rada.uzhorod.ua. В письмовій формі на адресу управління економіки та підприємництва Ужгородської міської ради: 88000,м.Ужгород, пл.. Поштова , 3, або за телефоном 61 20 00 до відділу з питань тарифів управління упродовж одного місяця з дня оприлюднення.

А Н А Л І З
регуляторного впливу проекту рішення виконкому Ужгородської міської ради "Про тарифи на послуги теплопостачання", які надаються комунальним підприємством "Уж-тепло"

1. Опис проблеми, яку планується розв‘язати шляхом державного
регулювання господарських відносин
Тарифи на послуги теплопостачання, які надаються КП "Уж-тепло" населенню та іншим споживачам були встановлені рішеннями виконкому міської ради від 26.11.08 № 489 та від 30.12.08 № 540 "Про тарифи на послуги теплопостачання". В подальшому відбулося підвищення цін для підприємств теплоенергетики на природний газ для виробництва та постачання теплоенергії для всіх категорій споживачів: населення – на 33,0%, бюджетних та інших споживачів- на 38,4%.
У зв‘язку з цим, прийняття виконкомом міської ради рішення щодо встановлення зазначених тарифів на опалювальний період 2009-2010 років обумовлено вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2009р. № 193 "Питання реалізації статті 53 Закону України "Про державний бюджет України на 2009 рік", якою затверджено Порядок перерахування у 2009 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що виробляється та постачається населенню, яка виникла у зв‘язку з невідповідністю фактичної вартості теплоенергії тарифам, що затверджувалися органами місцевого самоврядування.
Також необхідністю створення умов підприємству для проведення розрахунків за спожиті енергоносії на виконання вищевказаної постанови КМУ: відкриття поточних рахунків із спеціальним режимом використання згідно затвердженого механізму розщеплення коштів, відповідно до визначеного нормативу сплати за природний газ.
Розрахунки проекту тарифів щодо економічної обґрунтованості планових витрат на виробництво, транспортування та постачання теплоенергії споживачам, підтверджено висновками Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області від 19 січня 2009 року.
На підставі вище наведеного, міською міжвідомчою комісією з цінових питань погоджено проект рішення виконкому міської ради, яким передбачається збільшення тарифів на послуги теплопостачання з метою приведення у відповідність економічно об‘єктивних показників доходів підприємства із витратами, що дозволить створити передумови беззбиткової діяльності підприємства.

2. Цілі державного регулювання
Повноваження виконавчих органів міських рад щодо регулювання тарифів на послуги теплопостачання встановлені відповідними законами України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про житлово-комунальні послуги " зумовлено необхідністю забезпечити соціальний захист
2.
населення та інших споживачів від необґрунтованого завищення вартості зазначених послуг підприємством, що займає монопольне становище з надання цих послуг.
Метою проекту рішення виконкому міської ради є приведення у відповідність економічно об‘єктивних показників доходів підприємства із витратами, збільшення вартості послуг для населення, бюджетних та інших споживачів за умови встановлення прогнозованого рівня рентабельності на річну програму надання послуг в межах 12,0%.

3. Альтернатива запропонованому регуляторному акту
Необхідність запровадження державного регулювання тарифів на послуги теплопостачання визначена чинним законодавством України, тобто альтернативного рішення не передбачається.

4.Опис заходів ,які забезпечать розв‘язання проблеми шляхом запропонованого регуляторного акта
Проектом рішення виконкому міської ради передбачається збільшення тарифів на послуги централізованого опалення (1 кв.м площі в сезон) та гарячого водопостачання ("підігрів" 1 куб.м води) відповідно: для населення – на 55,0% та 47,0%; для бюджетних та інших споживачів – на 26,4% та 31,8%, вартість відпуску 1 Гкал теплоенергії – на 31,7%.
Зазначені тарифи враховують податок на додану вартість та мають забезпечити беззбиткові результати підприємства.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей в разі
прийняття регуляторного акту
Згідно прогнозованих розрахунків за умови забезпечення повної оплати послуг споживачами збільшення тарифів позитивно вплине на фінансові результати роботи підприємства. Рівень середньорічної рентабельності від наданих послуг становитиме 11,3%, що дозволить створити передумови отримання додаткових доходів у сумі 5,7 млн. грн.. та використати їх на оновлення основних засобів, покращення якості надання послуг.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акту із застосуванням методу аналізу вигод та витрат
Виконком Ужгородської міської ради
Вигоди: збільшення надходжень до бюджету за рахунок сплати податків також платежів до відповідних фондів.
Витрати: можливе тимчасове зменшення надходжень до бюджету за рахунок неповної оплати послуг споживачами.
Комунальне підприємство
Вигоди: можливість оновлення основних засобів та покращення якості послуг за рахунок збільшення валових доходів та прибутку.
Витрати: збільшення сум сплачених податків та відрахувань до фондів.
3.
Мешканці міста: покращення якості послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання; наявність сезонних робочих місць на підприємстві.

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акту
В терміні дії рішення виконкому міської ради не обмежено і чинне до його відміни та в разі необхідності внесення змін до діючих тарифів на ці послуги.

8. Визначення показників результативності регуляторного акту
Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акту визначено: прибутковість підприємства у грошовій формі та рівень середньорічної рентабельності у відсотках:
- рівень рентабельності на прогнозовану річну програму надання послуг становить – 11,3%;
- прибуток підприємства відповідно 5,7 млн. грн.. на рік за умови повної оплати послуг споживачами.

9. Заходи з допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту в разі його прийняття

Відстеження результативності регуляторного акту буде проводитись шляхом аналізу статистичних даних про результати фінансово-господарської діяльності підприємства.
Базове дослідження: за 1 квартал 2009 року, який передує набуттю чинності рішення виконкому міської ради.
Повторне дослідження: за 1У квартал 2009 року та 1 квартал 2010 року з урахуванням фактичних обсягів наданих послуг за період опалювального сезону.
Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься управлінням економіки та підприємництва шляхом аналізу наданих підприємством статистичних даних, які стосуються:
- динаміки обсягів виробництва та постачання теплової енергії споживачам;
- динаміки рівня фактичної рентабельності послуг у порівнянні з прогнозованою за звітні періоди опалювального сезону та року.


Начальник управління економіки
та підприємництва О.О.Мельников


Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс