А Н А Л І З Р Е Г У Л Я Т О Р Н О Г О В П Л И В У проекту рішення виконкому Ужгородської міської ради "Про внесення змін до рішення виконкому від 12.02.09 № 34 "Про вартість послуг з інвентаризації та оформлення права власності нерухомого майна ", що надаються комунальним підприємством "Бюро технічної інвентаризації м.Ужгорода".
Додано 05.08.2009
1. Опис проблеми, яку планується розв‘язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
Предметом діяльності комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації м. Ужгорода" (далі підприємство) є виконання робіт та надання послуг з технічної інвентаризації, паспортизації та оцінці об‘єктів нерухомого майна, реєстрації об‘єктів та прав на об‘єкти нерухомості, веденню архіву технічної та правової документації, стосовно об‘єктів нерухомого майна, відновленню технічних та правових документів щодо об‘єктів нерухомого майна на основі матеріалів архіву, оцінці, інвентаризації роботи експертів; проведенню експертиз щодо питань, пов‘язаних з об‘єктами нерухомого майна, інші інвентаризаційно-технічні роботи. Тарифи на зазначені послуги були затверджені підприємством на підставі встановленої вартості однієї людино-години робіт в розмірі 19,30 грн. рішенням виконкому міської ради від 25.07.07 № 263 згідно "Збірника норм часу на роботи та послуги, що виконуються бюро технічної інвентаризації України", затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 21.11.03 № 198.
За період дії тарифів, з липня 2007 року, відповідно загальнодержавним рішенням відбулося подальше підвищення рівня мінімальної заробітної плати з 420 грн. до 605 грн., або на 45,0 %; вартості енергоносіїв, відповідно: електроенергії – 49,8%, газу- 82,4%; комунальних та інших послуг сторонніх організацій , що призвело до збільшення витрат на виконання робіт у 2008 році на 302,6 тис. грн., або на 26,1 % у порівнянні із 2007 роком, та згідно прогнозних розрахунків - до очікуваних збиткових результатів фінансово-господарської діяльності у першому кварталі 2009 року.
У зв‘язку із прийняттям рішення сесією Ужгородської міської ради від 21.11.08 № 895 щодо ліквідації підприємства, з метою створення передумов беззбиткової його діяльності на період проходження процедури ліквідації, рішенням виконкому міської ради від 12.02.09 №34, було встановлено тимчасову вартість однієї людино-години робіт з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об‘єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав в розмірі 28,04 грн., за умови встановлення рентабельності на рівні 6,0 %.
Слід зазначити, що за умови збільшення вартості людино-години робіт з 19,30 грн. до 28,04 грн., або на 45,3 %, тарифи на вищезазначені послуги , затверджені підприємством, підвищені в середньому на 31,1%. В той же час, економічно об‘єктивні показники доходів підприємства приведені у відповідність із витратами. Також, тарифи на послуги з видачі довідок про
2.
власність та про відсутність власності нерухомого майна , залишилися незмінними.
Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про житлово-комунальні послуги", повноваження щодо регулювання тарифів на житлово-комунальні та інші послуги, у т.ч. на послуги з інвентаризації та оформлення права власності нерухомого майна, що надаються підприємствами, незалежно від форми власності, належать органам місцевого самоврядування. Рівень тарифів на житлово-комунальні та інші послуги повинен відповідати економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво та надання споживачам.
Діючі тарифи, затверджені підприємством на підставі тимчасово встановленої вартості людино-години робіт, відповідним рішенням виконкому міської ради, забезпечують відшкодування витрат на виконання робіт та надання послуг.
Так, з березня 2009 року витрати на виконання вищеназваних робіт та послуг суттєво не змінилися: березень- 167,0 тис. грн., квітень – 168,2 тис.грн., травень- 183,1 тис. грн.,червень – 194,0 тис.грн.
Відповідно до рішення сесії Ужгородської міської ради від 17.07.09
№ 1184 "Про припинення ліквідації КП "Бюро технічної інвентаризації м.Ужгорода" та скасування рішення сесії від 21.11.08 № 895" відновлено діяльність підприємства. А відтак, проблема, яку передбачається розв‘язати з прийняттям даного рішення, полягає у встановленні вартості однієї людино-години робіт з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об‘єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав в розмірі 28,04 грн.на невизначений період, що дозволить забезпечити створення умов беззбиткової фінансово-господарської діяльності підприємства на певний період та виконання вимог державної цінової політики на місцевому рівні.
2. Цілі та завдання державного регулювання.
Метою розробки та впровадження проекту регуляторного акту є:
- забезпечення отримання споживачами міста якісних послуг з інвентаризації та оформлення права власності нерухомого майна;
- забезпечення своєчасних розрахунків підприємством за використані енергоносії, комунальні та послуги сторонніх організацій з податкових зобов‘язань;
- встановлення тарифів на послуги , що надаються юридичним та фізичним особам на рівні економічно обґрунтованих;
- забезпечення стабільного фінансово-економічного становища КП "Бюро технічної інвентаризації м.Ужгорода".

3. Опис альтернатив запропонованому регуляторному акту
Необхідність запровадження державного регулювання тарифів на послуги з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об‘єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав шляхом встановлення
3.
рентабельності при визначенні вартості однієї людино-години робіт на рівні 6,0 %, за умови забезпечення державної цінової політики на місцевому рівні, визначена чинним законодавством України щодо повноважень органів місцевого самоврядування, тобто альтернативного рішення не передбачається.
З прийняттям даного рішення вносяться зміни до п.1 діючого рішення виконкому міської ради від 12.02.09 № 34 з метою встановлення вартості однієї людино-години робіт з подальшим затвердженням підприємством діючих тарифів на зазначені послуги на невизначений період.

4. Опис механізмів і заходів для розв‘язання проблеми.
Проблема, яку передбачається розв‘язати з прийняттям даного рішення, не може бути розв‘язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання згідно Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про житлово-комунальні послуги", якими передбачено , що встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги належать до повноважень органів місцевого самоврядування .
Враховуючи вищезазначені принципи , задекларовані нормативно-правовими актами в сфері надання послуг, запропонований спосіб досягнення державного регулювання, як встановлення рівня рентабельності при визначення вартості однієї людино-години робіт з подальшим затвердженням тарифів не нижчих від розміру економічно обґрунтованих витрат на виконання робіт та надання послуг споживачам, дозволить забезпечити повне відшкодування загальногосподарських витрат та створити умови беззбиткової діяльності підприємства.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.
На досягнення цілей, у разі прийняття цього рішення , можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як: підвищення цін і тарифів на складові собівартості надання послуг, що не підлягають державному регулюванню; зменшення обсягів реалізованих послуг. Позитивним фактором можуть бути : запровадження підприємством енергозберігаючих та інших заходів щодо зменшення загальногосподарських витрат. За умови запровадження підприємством заходів щодо зменшення собівартості однієї людино-години робіт , можна уникнути впливу вищезазначених факторів.
Управління економіки та підприємництва міської ради один раз у півріччя проводить аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства в умовах дії цього рішення, а Державна інспекція з контролю за цінами в Закарпатській області здійснює контроль за додержанням вимог рішення підприємством.

4.
Для впровадження вимог такого регуляторного акта органами місцевого самоврядування , не потребує додаткових витрат з місцевого
бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів. Для адміністрування процесу встановлення тарифів та контролю за їх сплатою, не має необхідності створювати нові робочі місця. Виконання цієї роботи буде покладено на економічний відділ підприємства, що відповідає за формування тарифів та оплату споживачами відповідних послуг.
Періодичність здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акта, визначається планами контрольної роботи Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області.

6. Аналіз вигод та втрат
У зв‘язку з відновленням діяльності підприємства, прийняття даного регуляторного акта дозволить встановити тарифи на послуги з інвентаризації нерухомого майна, оформлення прав власності на об‘єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав на безстроковий період, на рівні економічно обґрунтованих витрат та забезпечить стабільне фінансово-економічне становище підприємства.
Сфери впливу, вигоди та втрати
КП "Бюро технічної інвентаризації м.Ужгорода":
вигоди - відшкодування витрат та покриття збитків від надання послуг; втрати - можливе зменшення обсягів реалізованих послуг споживачам.
Суб‘єкти господарювання, юридичні особи :
вигоди - стабільне отримання якісних послуг від КП "Бюро технічних інвентаризацій м.Ужгорода" по тарифах, які діють з березня 2009року.
Населення :
вигоди - стабільне отримання якісних послуг від КП "Бюро технічних інвентаризацій м.Ужгорода" по тарифах, які діють з березня 2009року.
Органи місцевого самоврядування :
вигоди - стабільне надходження коштів до місцевого бюджету за рахунок сплати податків та інших платежів КП "Бюро технічних інвентаризацій м.Ужгорода".
Не всі вигоди, які виникають внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, можуть бути кількісно визначені. Серед них - ста- більна робота КП "Бюро технічної інвентаризації м.Ужгорода".
Прийняття даного рішення не можливо відкладати надалі, так як згідно рішення сесії Ужгородської міської ради щодо припинення процедури ліквідації КП "Бюро технічних інвентаризацій м.Ужгорода", необхідно створити відповідні умови для його стабільної фінансово-господарської діяльності.


5.
7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта.
Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковий. У разі виникнення необхідності до рішення можуть бути внесені зміни за підсумками аналізу відстеження його результативності, або відміни його чинності.

8. Показники результативності регуляторного акта.
Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати :
- обсяги реалізованих послуг підприємством;
- рівень рентабельності тарифів, на послуги з інвентаризації нерухомого майна та оформлення прав власності на об‘єкти нерухомого майна та реєстрацію таких прав, що надаються підприємством споживачам.

9. Відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.
Відстеження результативності нормативно-правового акта буде здійснюватися відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності " на підставі аналізу статистичних даних про результати фінансово-господарської діяльності КП "Бюро технічних інвентаризацій м.Ужгорода".



Заступник міського голови В.В.Химинець




Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс