|
Реагувати на виклики городян щодо відключень світла, води, опалення, неполадок у мережах тощо – задача відновленої АДС, яка працюватиме за номером 15-67.
Як і обіцяв Ужгородський міський голова Віктор Погорєлов ще першого дня на посаді, вона незабаром з'явиться у міськвиконкомі, і от – така необхідна служба працюватиме вже від цієї суботи, 4 грудня. Цілодобово за номером телефону 15-67 черговий фіксуватиме дзвінки, проводитиме бесіду з ужгородцем, який телефонує, і відповідатиме на його питання. Відтак - повідомлятиме у службу, відповідальну за аварію, або ту, яка може усунути проблему, ну а затим – звітуватиме тому, хто звернувся, зокрема, про те, за який час буде реакція, скажімо, увімкнуть світло або приїдуть ремонтники.
Нагадаємо – віднедавна в усіх ужгородських комунальних підприємствах, які обслуговують будинки і прибудинкові території (у ЖРЕРах), поновлюють роботу аварійні бригади. Акценти ж у роботі аварійно-диспетчерської служби, в якій наразі працюватиме четверо чергових плюс керівник – реагувати вчасно, відповідально і з повагою до городян. "Якщо ж раптом чергові ігноруватимуть виклики, не реагуватимуть як належить або не будуть достатньо ввічливі, просимо повідомляти у міськвиконком, мені особисто або керівнику АДС", - каже Віталій Семаль, заступник Ужгородського міського голови з питань ЖКГ. Саме йому на стіл щодня о 9-ій ранку надходитиме звіт про роботу АДС за добу, - повідомили у прес-службі Ужгородської міської ради.
|
|