| |
|
|
|
|
Відділ
ведення Державного реєстру виборців
Ужгородської міськради
|
|
|
Додано 07.12.2010
|
|
|
Шановні мешканці міста Ужгород !
Враховуючи окремі неточності у списках виборців, які були виявлені під час останніх виборів, відділ ведення Державного реєстру Ужгородської міськради звертається до Вас з проханням уточнити свої персональні дані у Реєстрі виборців.
При уточненні необхідно представити в кабінет № 236-237 наступні документи:
1.Паспорт або (якщо особа недавно набула громадянство України) тимчасове посвідчення громадянина України;
2.Доручення (виборець, нездатний пересуватись самостійно, може письмово уповноважити на звернення іншу особу);
3.Свідоцтво про смерть (для виключення померлого виборця);
4.Довідка з ЖКП або будинкова книга (для виключення осіб, які помилково внесені в Реєстр за даною адресою);
5.Свідоцтво про одруження (для зміни прізвища);
6.Інші документи, що підтверджують ідентифікаційні персональні дані виборця або зміни його виборчої адреси.
З повагою,
Начальник відділу
ведення Державного реєстру виборців Г.В.Жирков
Відділ ведення Державного реєстру виборців Ужгородської міської ради створений відповідно до чинного Закону України ”Про Державний реєстр виборців” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 20, ст.282, із відповідними змінами), на підставі рішення сесії Ужгородської міської ради від 16.08.2007 р. №479
Кадрове наповнення відділу розпочалось у серпні 2007 року. Згідно із штатним розкладом чисельність працівників відділу визначена у кількості 4 штатних одиниць. Відділ працює із базою даних, яка налічує біля 94 тис. діючих виборців.
Основним завданням відділу ведення Державного реєстру виборців є:
1) ведення персоніфікованого обліку виборців, що проживають або перебувають на території міста;
2) складання та уточнення списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Ужгородської міської ради, міського голови, для всеукраїнських та місцевих референдумів.
Для вирішення визначених завдань використовується інформаційно-телекомуніка-ційна система, яка призначена для зберігання та обробки даних, які містять передбачені Законом України ”Про Державний реєстр виборців” відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України ( 254к/96-ВР ). Тобто ведення Державного реєстру виборців здійснюється в електронній формі як банк даних з єдиною базою даних, яка містить персоніфіковані дані всіх виборців України.
Персональні дані Державного реєстру у відповідності до статті 26 даного Закону України під час підготовки до виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, до всеукраїнського або місцевого референдуму можуть використовуватися лише для:
- складання попередніх списків виборців на виборчих дільницях;
- уточнення попередніх списків виборців та складання остаточних списків виборців на виборчих дільницях;
- надання Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, Центральній виборчій комісії, виборчій комісії Автономної Республіки Крим, територіальним виборчим комісіям місцевих виборів статистичної інформації щодо кількісних характеристик виборчого корпусу на відповідній території;
- проведення передбаченої у частині другій цієї статті перевірки відомостей про виборців.
Також, персональні дані Державного реєстру можуть бути використані для проведення перевірки достовірності відомостей про виборців, які поставили свої підписи у підписних листах на підтримку проведення всеукраїнського референдуму, а також відомостей, що надаються до відповідних виборчих комісій щодо кандидатів, уповноважених та довірених осіб, членів ініціативної групи референдуму, кандидатур до складу виборчих комісій.
Крім цього, персональні дані Державного реєстру можуть бути використані для здійснення публічного контролю за його веденням в порядку та межах, встановлених цим Законом та на законних підставах - використанні одноразово для первинного наповнення бази даних державної системи обліку фізичних осіб після її створення.
Використання персональних даних Державного реєстру для інших цілей, не визначених Законом, можливе виключно за рішенням суду.
В базі даних Реєстру зберігається наступна інформація про виборця:
• ідентифікаційні персональні дані;
• персональні дані, що визначають місце та умови голосування виборця;
• службові персональні дані.
Відповідно до статті 10 Закону ”Про Державний реєстр виборців” кожен виборець має право:
1. Подавати свої персональні дані до відповідного органу ведення Реєстру;
2. Отримувати інформацію про своє включення (не включення) чи включення (не включення) інших осіб до Реєстру;
3. Отримувати інформацію про використання своїх персональних даних для цілей, не передбачених цим Законом, зокрема про те, кому і з яких підстав надавалася інформація про нього;
4. Одержувати на безоплатній основі у будь-який час від відповідного органу ведення Реєстру в доступній формі вичерпну інформацію про свої персональні дані, внесені до Реєстру, в установленому цим Законом порядку;
5. Звертатися в порядку, встановленому цим Законом, до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою щодо неправомірного включення (не включення) до Реєстру себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб, виправлення недостовірних відомостей Реєстру щодо себе або інших осіб;
6. Оскаржувати в установленому законом порядку рішення, дії чи бездіяльність органів Реєстру;
7. Захищати будь-якими не забороненими законом засобами свої права та законні інтереси у разі їх порушення під час ведення Реєстру.
Виборець подає органу ведення Реєстру достовірну інформацію щодо своїх персональних даних, які вносяться до Реєстру, у передбачених цим Законом випадках.
У разі виникнення можливості внесення до Реєстру двох і більше записів про одного виборця (кратне включення виборця до Реєстру) цей виборець сприяє органам Реєстру в усуненні такого включення.
У 2010 році відділ ведення Державного реєстру здійснював щоквартальне поновлення бази даних Реєстру на підставі відомостей, що надаються органами, закладами, установами, організаціями, визначеними статтею 22 Закону України ”Про Державний реєстр виборців”
У відповідності до внесених змін до статті 22 Закону України ”Про Державний реєстр виборців”, що набирає чинності з 7 січня 2011 року органи ведення Реєстру здійснюють поновлення бази даних Реєстру щомісяця.
Поновлення бази даних Реєстру здійснюється на підставі відомостей, які подаються органу ведення Реєстру громадянами, що мають виборче право, а також відповідними органами, закладами, установами.
Політична партія, що має свою фракцію у поточному скликанні Верховної Ради України, політична партія, що входить до складу виборчого блоку, який має свою фракцію у поточному скликанні Верховної Ради України, має право брати участь у здійсненні публічного контролю за веденням Реєстру в межах, установлених статтею 24 Закону України ”Про Державний реєстр виборців”.
Начальник віддіду – ЖИРКОВ Григорій В’ячеславович
Місцезнаходження відділу ведення Державного реєстру виборців: кабінет № 236-237 (2-й поверх) Ужгородської міської ради
Телефон: (0312) 61-40-68
Прийом відвідувачів проводиться що дня з 9 до 18 год.
обідня перерва з 13 год. до 14год. |
|
|
|
|
|
|
|