Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконкому Ужгородської міської ради „Про платні послуги з організації міських пасажирських перевезень"
Додано 07.04.2011
1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин

У відповідності до чинного законодавства України „Про автомобільний транспорт”, постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 р. № 1081 „Про затвердження порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", за підсумками проведеного конкурсу, згідно рішення виконкому міської ради від 09.09.2010 р. № 286, переможцем визнано комунальне підприємство „Служба пасажирських перевезень”.
Діяльність підприємства регламентується порядком організації міських пасажирських перевезень на договірних засадах та основною метою є координація роботи міських автотранспортних перевезень і здійснення постійного диспетчерського контролю за роботою перевізників та дотримання ними графіків руху транспортних засобів на міських автобусних маршрутах, а відтак – надання послуг з організації міських пасажирських перевезень.
Рішенням виконкому Ужгородської міської ради від 8.12.2010р № 396 „Про платні послуги з організації пасажирських перевезень” вартість послуг була приведена до економічно обґрунтованого рівня. У зв’язку з невизначеністю щодо процедури регуляторності даного рішення, вартість встановлена тимчасово. Одночасно, було направлено листа в Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва для роз’яснення щодо регуляторності даного акта. Держкомпідприємництва листом від 21.01.2011 № 568 визнано, що рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради має регуляторний характер та потребує прийняття його з реалізацією процедур, передбачених Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Дотримуючись вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", вносяться зміни у діюче рішення.

2. Цілі державного регулювання


Повноваження виконавчих органів міських рад щодо регулювання платних послуг з організації міських пасажирських перевезень встановлені ст. 28 Закону „Про місцеве самоврядування в Україні” і зумовлені необхідністю забезпечення захисту суб’єктів підприємницької діяльності від необґрунтованого завищення вартості зазначених послуг підприємством, що займає монопольне становище з надання таких послуг на договірних засадах.
Метою розробки та впровадження проекту регуляторного акту є:
- забезпечення отримання населенням міста якісних послуг з пасажирських перевезень;
- координація роботи міських пасажирських перевезень автотранспортом;
- приведення вартості послуг з організації пасажирських перевезень до рівня економічно обґрунтованих;
- реалізація процедур, передбачених законом України щодо регуляторного характеру

3. Альтернатива запропонованому регуляторному акту


Перший альтернативний спосіб приведення рішення міськвиконкому від 8.12.2010 р. № 396 „Про платні послуги з організації пасажирських перевезень" у відповідність до вимог чинного законодавства, що задовольнятиме потреби населення міста, господарських структур, споживачів в транспортному обслуговуванні.
Другий альтернативний спосіб може бути ринковий механізм, тобто вільне ціноутворення на послугу з організації пасажирських перевезень, без втручання органів виконавчої влади. За таких умов можлива нестабільна та малоефективна робота автотранспорту.

4. Опис механізмів і заходів для розв’язання проблеми

Проблема, яку передбачається розв’язати з прийняттям даного рішення, не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує координацію роботи міських автотранспортних перевезень і здійснення постійного диспетчерського контролю за роботою перевізників.
Рішення виконкому міської ради від 08.12.2010р.№ 396 "Про платні послуги з організації пасажирських перевезень" встановлено тимчасову вартість послуг підприємства з організації та здійснення контролю міських пасажирських перевезень суб’єктами підприємницької діяльності фізичним та юридичним особам з розмірі 233,00 грн. за кожну одиницю транспортного засобу.
Враховуючи, що тимчасові платні послуги з організації пасажирських перевезень відшкодовують витрати на їх надання, вартість залишається без змін.


5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Прийняття рішення щодо регулювання вартості послуг з організації пасажирських перевезень забезпечить покращення організації транспортного сервісу у місті.

6. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту

В терміні дії рішення виконкому міської ради не обмежено і чинне до його відміни.
У разі виникнення необхідності, до нього можуть бути внесені зміни за підсумками аналізу відстеження його результативності або відміни його чинності.

7. Аналіз вигод та витрат

У разі прийняття даного регуляторного акту можливі такі вигоди та витрати: посилання на документ

8. Показники результативності регуляторного акта


Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати:
- кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів міським автотранспортом;
- кількість маршрутів, на яких здійснюється перевезення пасажирів міським автотранспортом у режимі маршрутного таксі.

9. Відстеження результативності регуляторного акта у разі його прийняття.

- інформація відділу промисловості, транспорту, зв’язку та з питань державного технічного нагляду Ужгородського міськвиконкому;
- інформація комунального підприємства „Служба пасажирських перевезень".

Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.
Повторне відстеження здійснюватиметься через два роки після набуття чинності регуляторного акту, за результатами якого можливе здійснення базового та повторного відстеження. У разі виявлення нерегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження та з метою подальшого удосконалення рішення виконкому Ужгородської міської ради.


Начальник управління
економіки та підприємства
М.М.Станкович



Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс