| |
|
|
|
|
Звіт
про результати відстеження проекту рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради „Про внесення змін до рішення виконкому від 8.12.2010 №396"
|
|
|
Додано 07.04.2011
|
|
|
1. Вид та назва регуляторного акта
Проект рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради „Про внесення змін до рішення виконкому від 8.12.2010 №396"
2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності
Управління економіки та підприємництва міськвиконкому.
3. Цілі прийняття акта
Метою розробки та впровадження проекту регуляторного акту є:
- забезпечення отримання населенням міста якісних послуг з пасажирських перевезень;
- координація роботи міських пасажирських перевезень автотранспортом;
- приведення вартості послуг з організації пасажирських перевезень до рівня економічно обґрунтованих;
- реалізація процедур, передбачених законом України щодо регуляторного характеру.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності
30 днів
5. Тип відстеження
Базове відстеження
6. Методи одержання результатів відстеження результативності
- інформація відділу промисловості, транспорту, зв’язку та з питань державного технічного нагляду Ужгородського міськвиконкому;
- інформація комунального підприємства „Служба пасажирських перевезень".
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності регуляторного акта здійснено на основі аналізу інформацій відділу промисловості, транспорту, зв’язку та з питань державного технічного нагляду Ужгородського міськвиконкому та комунального підприємства „Служба пасажирських перевезень".
Прогнозується збільшення маршрутів, на яких здійснюватиметься перевезення пасажирів міським автотранспортом, на 10 відсотків.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів міським автотранспортом, та кількість маршрутів, що ними обслуговуються: посилання на документ
Начальник управління економіки
та підприємництва М.М.Станкович |
|
|
|
|
|
|
|