|
В Ужгороді триває впорядкування зовнішньої реклами. Окрім боротьби зі стихійним розклеюванням оголошень на фасадах, електричних опорах і навіть деревах, йдеться і про, так би мовити, "офіційні" носії, а саме білборди і сіті-лайти, які належать рекламним агенціям. Значна частина з таких носіїв, попри неодноразові звернення до власників, лишається в геть неприглядному стані.
Сьогодні Ужгородський міський голова Віктор Погорєлов скликав підприємців і представників компаній, які займаються розміщенням зовнішньої реклами в Ужгороді, і переконливо попросив їх привести до ладу носії, за які відповідальні, нагадавши, що вже збіг час, який він давав для цього. Мер звернувся до підприємців, наголосивши, що вони є частиною міської громади і мають також дбати про обличчя Ужгорода. "Ви відповідальні за свої носії. Неприпустимо, аби білборди стояли обдертими – якщо нема нової реклами, заклейте їх, і, прошу, приведіть до ладу й опори. Байдужість, яку ви демонструєте до вимог міської влади, до міста і його вигляду, вражає!", - акцентував мер. Залишивши підприємцям роздруківки світлин з неохайними біл-бордами і сіті-лайтами, Віктор Погорєлов завершив зустріч, яка тривала не більше трьох хвилин, висловивши сподівання, що рекламники з належною увагою поставляться до його вимог. В іншому разі наступна розмова буде ще жорсткішою, адже місто не має потерпати від засилля неохайної реклами, й не виключений і демонтаж щитів, - інформує прес-секретар Ужгородського міського голови Алла Хаятова. |
|