Головному "комунальнику" під час "гарячої лінії" зателефонували півсотні ужгородців
Додано 11.07.2011
Як ми вже повідомляли, газета "Ужгород" започатковує "гарячу лінію" – міські управлінці прийматимуть питання та звернення ужгородців телефоном. Відповіді городяни почують або безпосередньо в живому спілкуванні, або ж (коли в справі слід розібратися детальніше) – прочитають у черговому номері газети. І, що важливо, чиновники зможуть одразу дієво реагувати за "сигналами" читачів газети.
Цього понеділка, 11 липня, першим у форматі "гарячої лінії" з ужгородцями спілкувався начальник Управління міського господарства Іван Крайниківський. За дві години телефонами до нього надійшло близько 50 питань, що вкотре засвідчило: проблеми житлово-комунального господарства – одні з найгостріших у місті.
Звісно, питали і про найбільш нагальне – про дерева, пошкоджені буревієм останньої ночі. Іван Васильович поінформував, що таких випадків у місті близько 20-ти і наслідки кожного ліквідовують міські служби. Принагідно нагадав і телефон міської аварійно-диспетчерської служби, яка приймає сигнали про збої в міських системах і мережах й спрямовує їх відповідальним – 15-67.
Загалом же звернення були дуже різноплановими, - відмітив Іван Васильович. Городяни телефонували щодо доріг, різних аспектів благоустрою, з приводу аварійних покрівель тощо. Управлінець одразу занотував дані для комісій, які спрямує на проблемні адреси. Що ж до ремонту тротуарів на вулиці Минайській, пан Крайниківський повідомив, що уже розпочинається реконструкція дороги, тротуари включені в загальний план, але обсяги робіт на них залежать від обсягів фінансування. Водночас наголосив, що міська влада робитиме все, аби виконати і ремонт тротуарів, а також налагодити систему освітлення на Минайській.
Кілька мешканців цікавилися перспективою встановлення автономного опалення, адже відомо, що централізованого теплопостачання в місті у новому сезоні не буде. Іван Крайниківський записав усі контакти і після уточнень повідомить, чи є ті, хто дзвонив, у черзі на встановлення обігрівачів коштом міста (такі черга налічує сьогодні понад 500 адрес).
Мешканець вул. Генерала Свободи звернувся щодо ліфту, що не працює. За приписами Держгірпромнагляду в місті зупинили зо три десятки ліфтів, термін експлуатації яких збіг, утім, зараз місто віднаходить можливість провести експертизу тих пристроїв, робота яких може тривати. На десятьох ліфтах цей процес завершується й після висновків експертів їх мають увімкнути найближчими днями. За вказівкою міського голови складено графік відновлення роботи ліфтів в Ужгороді. Міська влада виносить на сесію питання про ліфтове господарство і виділення коштів для ремонтів. А городянину, котрий звертає увагу міської влади на велику яму на перехресті вулиць Другетів і Шумної, Іван Крайниківський надав більш ніж задовільну відповідь – вибоїну в асфальті, що дошкуляє водіям, ліквідують іще до кінця тижня.
Одразу два дзвінки "гарячої лінії" стосувалися вул. Бєлінського – мешканці скаржилися на торгівлю на тротуарах, недотримання санітарного стану торговцями, котрі розкладають свій крам просто під вікнами. Хоч це питання напряму не стосується компетенції Івана Крайниківського, він пообіцяв взяти проблему на контроль і самому спрямувати звернення у відповідні служби. До речі, фахівці муніципальної поліції, котрі покликані стежити за дотриманням благоустрою в місті, є "претендентами" на найближче спілкування з городянами редакційним телефоном. Наразі ж у номері газети "Ужгород", котрий вийде у суботу, 16 липня, - детальні відповіді ужгородцям Івана Крайниківського. Про учасників та час наступної "гарячої лінії" буде повідомлено додатково.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс