| |
|
|
|
|
В Ужгороді відкрили українсько-словацьку школу |
|
|
Додано 01.09.2011
|
|
|
Першого вересня в Ужгороді урочисто відкрили реконструйовану словацько-українську школу. У події взяли участь міністр МНС України Віктор Балога, Надзвичайний і Повноважний Посол Словацької Республіки в Україні Павол Гамжік, Надзвичайний і Повноважний Посол України у Словаччині Олег Гаваші, голова Закарпатської ОДА Олександр Ледида, Ужгородський міський голова Віктор Погорєлов, інші посадовці та гості зі Словаччини.Реконструкція закладу тривала кілька років і активізувалася в останні місяці завдяки дієвій співпраці обласної та міської влади. Тепер споруда за адресою Жупанатська, 10 офіційно є ЗОШ №4 з поглибленим вивченням словацької мови й має всі умови для виховання і навчання дітей. В оновленій будівлі діятиме, окрім навчального закладу, і Словацький культурний центр.
Наразі учнями оновленої школи є 249 дітей, з якими працює близько 30 педагогів. 18 школярів цьогоріч – першокласники й саме їм надали право першими увійти в заклад. А перед цим на святковій лінійці школярів, їх батьків, вчителів і гостей вітали посадовці, зокрема, представники Словаччини в Україні. Міський голова Віктор Погорєлов наголосив, що міська влада робить усе, аби дітям і педагогам буде комфортно вчитися і працювати як в оцій нововідкритій школі, так і в усіх освітніх закладах міста. А також висловив сподівання, що вже за кілька років зустрічатимемо 1-ше вересня на відкритті новозбудованої школи, щодо зведення якої поблизу Боздоського парку тривають проектні роботи. Відтак він привітав першокласників з особливим для них днем і подарував їм символічного ключа від школи. Під час огляду реконструйованої школи міський голова розповів, що саме до цього закладу він увійшов першокласником у 1958-му році і радий, що тут продовжуються традиції ужгородської освіти.
Загалом сьогодні в ужгородських школах лунає перший дзвоник для більше ніж тринадцяти тисяч учнів. Понад півтори тисячі ужгородських дітей пішли у перший клас, - інформує прес-служба міської ради.
|
|
|
|
|
|
|
|