|
Новий навчальний рік потішив батьків ужгородських школярів тим, що в місті відроджується групи продовженого дня - нині налічується 70 груп, у яких дітки займаються за бюджетні кошти.
За словами заступника начальника управління освіти Світлани Фесенко, у зв’язку з тим, що й ця кількість не охоплює всіх діток, котрі навчаються у початковій школі (5582 учні), у місті діють ще й 16 платних консультативних груп, де з дітьми педагоги додатково проводять вивчення окремих предметів.
Загалом групи продовженого дня є однією з форм виховання дітей і допомагають організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання в позаурочний час. Враховуючи вікові особливості, педагоги забезпе¬чують дітям розумовий, мораль¬ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток. Як розповідає пані Світлана, успішна праця вихователів залежить не тільки від того, наскільки добре спланована робота, а й на¬скільки правильно організований у групі режим. По завершенні уроків учні обідають, після чого для них запланована прогулянка. Згодом всі школярики виконують домашні завдання, а потім педагог проводить з ними виховну годину. План роботи вихователя групи продовженого дня погоджується із заступником керівника загальноосвітнього навчального закладу і затверджується керівником закладу.
«Ці групи завжди слугували для задоволення потреби батьків, які щодня працюють. Залишивши після уроків своїх діток, вони мають повний спокій, адже у стінах навчальних закладів про їхнє чадо піклуються досвідчені педагоги», — розповідає директор ЗОШ № 5 з поглибленим вивченням англійської та французької мов Петро Кіндюх.
Він згадує, що кілька років тому в цій школі було аж 5 бюджетних груп продовженого дня. На 10 класів така кількість повністю задовольняла потреби батьків. Та за попередньої міської влади кількість груп було скорочено до трьох. «Ми змушені були адаптуватися і надавали перевагу діткам молодших класів, зводили у групу учнів другого і третього класів. Безумовно, це ускладнювало весь навчальний процес. Та цьогоріч, завдяки збільшенню кількості груп, нам вдалося забезпечити повністю перші і другі класи бюджетними групами продовженого дня. Що стосується учнів третіх класів, то для них створені платні консультативні групи, — каже директор. — Словом, нині адміністрація школи задоволена, що нам повернули те, що ми мали».
Анастасія Лесів, "Ужгород"
|
|