Центр надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради

ГАРЯЧА ЛІНІЯ (0312) 61-76-87

Центр надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради знаходиться за адресою:
Закарпатська обл., м.Ужгород, пл.Поштова, 3, перший поверх.


Працівники:
Павлув Жанна Вікторівна - начальник Центру надання адміністративних послуг, адміністратор.

Крайниківська Леся Юріївна - заступник начальника Центру надання адміністративних послуг, начальник відділу(Офісу) з видачі документів дозвільного характеру ЦНАПу, державний адміністратор.

Сабадош Руслана Йосипівна - начальник відділу надання адміністративних послуг, адміністратор.


Графік прийому:
понеділок - 8.00-17.00
вівторок - 8.00-17.00
середа - 9.00-20.00
четвер - 8.00-17.00
п'ятниця - 8.00-15.00
субота - 8.00-15.00

Працюємо без обідньої перерви.
вихідний день - неділя.

Контакти:
тел.(0312)61-76-87
cnap@rada-uzhgorod.gov.ua

 

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

які надаються структурними підрозділами

виконавчого комітету Ужгородської міської ради

через центр надання адміністративних послуг

 

№ п/п

Назва адміністративної послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги

  1.  

05-01. Підготовка та завіряння копій рішень, витягів з них, підготовка ксерокопій

Протокольний відділ

 

  1.  

14/01. Надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Служба у справах дітей Ужгородської міської ради

 

  1.  

14/02. Надання рішення щодо визначення або зміни прізвища, імені, по батькові, дитини

  1.  

14/03. Надання висновку про можливість передачі дитини матері, батькові, які повернулись з місць позбавлення волі

  1.  

14/04. Надання висновку про можливість бути усиновлювачами

  1.  

14/05. Реєстрація народження залишеної, підкинутої чи знайденої дитини

  1.  

14/06. Надання висновку про доцільність позбавлення батьківських прав

  1.  

14/07. Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною

  1.  

14/08. Надання рішення (висновку) щодо визначення способів участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї

  1.  

14/09. Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, в зв’язку з набуттям права власності на нерухоме майно

  1.  

14/10. Встановлення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування

  1.  

14/11. Надання дозволу на реєстрацію та перереєстрацію дитини

  1.  

14/12. Надання висновку (рішення) органу опіки та піклування щодо визначення місця проживання дитини

  1.  

14/13. Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до інтернатних закладів

  1.  

27.04-01. Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї

Управління у справах культури, спорту, сім’ї та молоді

  1.  

27.04-02. Видача довідки про неотримання посвідчення багатодітної сім’ї

  1.  

27.04-03. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»

  1.  

27.02-01. Підтвердження діяльності з надання культурно-розважальних, спортивно-видовищних послуг з погодженням режиму роботи на стаціонарний об'єкт сфери послуг

  1.  

27.02-02. Погодження цілодобового режиму роботи на об’єкт з надання культурно-розважальних послуг

  1.  

27.02-03. Підтвердження діяльності з надання культурно-розважальних послуг на тимчасові обє’кти з погодженням режиму роботи

  1.  

27.02-04. Погодження місця розташування цирків

  1.  

23.01-01. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

Управління містобудування та архітектури

  1.  

23.01-02. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

  1.  

23.01-03. Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності

  1.  

23.01-05. Погодження, реєстрація та видача технічного паспорта вивіски

  1.  

23.01-06. Надання рішення про присвоєння, зміну поштової адреси

  1.  

23.01-07. Надання містобудівних умов та обмежень (без забудови земельної ділянки)

  1.  

23.01-08. Внесення змін в будівельний паспорт забудови земельної ділянки

  1.  

23-01-09 Надання паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів

  1.  

23.01.10. Продовження дії паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів

  1.  

23.03-01. Надання рішення міської ради про надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

Відділ землекористування

 

 

  1.  

23.03-02. Надання рішення міської ради про надання дозволів на складання технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

  1.  

23.03-03. Надання рішення міської ради про зміни та скасування рішень

  1.  

23.03-04. Надання рішення міської ради про поновлення/припинення договорів оренди земельних ділянок

  1.  

23.03-05. Надання рішення міської ради про надання дозволів на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок

  1.  

23.03-06. Надання рішення міської ради про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

  1.  

23.03-07. Надання рішення міської ради про приватизацію земельної ділянки несільськогосподарського призначення шляхом викупу

  1.  

23.03-08.Надання рішення міської ради про затвердження технічної документації щодо встановлення меж земель ної ділянки в натурі (на місцевості)

  1.  

24.02-01. Рішення про зміну статусу квартири

Юридичний відділ департаменту міського господарства

  1.  

24.02-02. Переоформлення гаражів при укладанні договорів купівлі-продажу, дарування та оформленні спадщини

  1.  

24.06-01. Надання дозволу на укладення договору житлового найму

Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту міського господарства

 

 

  1.  

24.06-02. Видача ордеру на житлове приміщення

  1.  

24.06-03. Прийняття на квартирний та кооперативний облік

  1.  

24.06-04. Приватизація державного житлового фонду

  1.  

24.07-01. Погодження на проведення робіт із обрізки, кронування, зрізування зелених насаджень

Відділ благоустрою департаменту міського господарства

  1.  

24.07-02. Технічні умови на благоустрій прилеглої території

 

  1.  

24.07-03. Технічні умови на відведення поверхневих стоків із прилеглої території

  1.  

24.05-01. Укладання договорів оренди земельних ділянок, що знаходяться у власності територіальної громади м.Ужгорода

Відділ оренди та приватизації майна і землі департаменту міського господарства

  1.  

24.05-02. Поновлення договорів оренди земельних ділянок, що знаходяться у власності територіальної громади м.Ужгорода

  1.  

24.05-03.Надання пріоритету на місце розташування рекламного засобу

  1.  

24.05-04. Надання в оренду нежитлових приміщень комунальної власності

  1.  

24.05-05. Укладання на новий термін договорів оренди на об’єкти комунальної власності

  1.  

24.05-06. Надання згоди на поліпшення орендованого нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності

  1.  
  1.  

24.05-08. Укладання договорів сервітутного користування земельними ділянками, що знаходяться у власності територіальної громади м.Ужгорода.

  1.  

24.08-01. Зняття з балансу та обслуговування будинків

Відділ експлуатації житлового фонду та інженерних мереж департаменту міського господарства

 

 

  1.  

24.08-02. Надання дозволів на влаштування автономного опалення

  1.  

24.08-03. Надання дозволів на підзахоронення на закритих кладовищах

  1.  

24.08-04. Рішення про надання дозволу на проведення земляних робіт

  1.  

24.08-05. Розпорядження про надання аварійного дозволу на проведення земляних робіт

  1.  

24.08-06. Видача дозволу на створення органу самоорганізації населення

  1.  

24.08-07. Передача на баланс житлового будинку

  1.  

08-01. Видача посвідчення реабілітованого

Юридичний відділ

  1.  

08-02. Реєстрація громадських формувань  з охорони громадського порядку та/або державного кордону

  1.  

08-03. Внесення змін до статуту громадських формувань з охорони громадського порядку та/або державного кордону

  1.  

08-04. Видача посвідчень членам громадських формувань з охорони громадського порядку та/або державного кордону

  1.  

08-05. Припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку та/або державного кордону

  1.  

19.02.01. Встановлення режиму роботи закладам сфери обслуговування у денний час

Управління економіки та підприємництва

  1.  

19.02.02. Встановлення режиму роботи закладам сфери обслуговування у нічний час

  1.  

  1.  

  1.  

17-01. Підтвердження діяльності надання послуг з погодженням режиму роботи готельних комплексів

Відділ інвестицій, інновацій, розвитку та туризму


№ п/п

Надаються органами виконавчої влади через центр надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради

Назва адміністративної послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги

  1.  

49. Реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт

 

 

 

 

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області

 

 

 

 

 

  1.  

49/1. Внесення змін декларації про початок виконання підготовчих робіт

  1.  

50. Реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт

  1.  

50/1. Внесення змін декларації про початок виконання будівельних робіт

  1.  

51. Реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації

  1.  

51/1. Внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації

  1.  

51/2. Реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації, які побудовані без дозволу на виконання будівельних робіт

  1.  

51/3. Внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації, які побудовані без дозволу на виконання будівельних робіт

  1.  

07/02/01. Реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування

 

Управління Держпраці у Закарпатській області

  1.  

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

Головне управління держсанепідслужби у Закарпатській області

  1.  

42. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою

 

 

 

Управління Держгеокадастру в Ужгородському районі Закарпатської області

 

  1.  

43. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

  1.  

45. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТВНИХ ПОСЛУГ юстиції та держземагенства

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс