До уваги керівників підприємств та організацій!
Додано 29.03.2016
Обласна державна адміністрація запрошує Вас взяти участь у засіданні Міжнародного трейд-клубу, що проходитиме 14 квітня 2016 року у сесійному залі обласної державної адміністрації ( пл.Народна,4).
Метою даного заходу є розширення міжнародних торгівельно-економічних зв"язків, ознайомлення з економічним, експортно-імпортним та інвестиційним потенціалом регіону, а також з роботою найбільших підприємств області.
В засіданні візьмуть участь представники 20-ти торгівельно - економічних представництв.
Бажаючим прийняти участь у вищезазначеному заході звертатись за тел/факс: (0312) 61-77-13, 3-71-85 - Ігнатюк Олена Юріївна- начальник відділу зовнішньоекономічних зв"язків та інвестицій Закарпатської облдержадміністрації.

Оновлена
версія сайту
Інформація про виділення коштів місцевого бюджету
КОРИГУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ МІСТА

ПЛАН ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ МІСТА
Внесення змін у детальні плани території індивідуальної малоповерхової житлової малоповерхової забудови в районі вулиць Тютюнової, Загорської, Ярослава Мудрого для розміщення житлових будинків садибного типу для учасників АТО та бойових дій в Афганістані
ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНИЙ ПЛАН МІСТА

Пояснювальна записка.pdf
Карта (1-5000).jpg (35M)
Схема маршрутів громадського транспорту Ужгорода


Контактні телефони приватних та комунальних служб міста, диспетчерських служб
Інформація про порядок подання звернень, функціонування телефонів «гарячої лінії» та електронні поштові адреси в Ужгородській місцевій прокуратурі

Електронні звернення громадян


*Додатково інформуємо, що відповідно до Закону України, "Про звернення громадян" відділом роботи із зверненнями громадян ведеться реєстрація телефонних звернень громадян за номером : 617127

швидкий перехід


ГОЛОВНА

Про Ужгород

Фотогалерея

Структура органів міської ради

Рішення сесій міської ради

Рішення виконкому

Розпорядження міського голови

Постійні комісії

Громадсько-політична активність

Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

Паспорт підприємств міста

Оголошено конкурс