|
21 грудня відбулося перше засідання нового складу адміністративної комісії Ужгородської міської ради. За 37 складеними адмінпротоколами на засідання прийшли четверо порушників, решта, за рішенням комісії, однозначно отримають квитанції на сплату штрафів.
Розглянули, зокрема, кілька вже «традиційних» справ про паління в громадських місцях, невчасну реєстрацію новонароджених, заняття проституцією, викидання великогабаритного сміття тощо.
Були і протоколи, складені на продавця за продаж цигарок неповнолітній особі, встановлення виносних рекламних конструкцій, розтяжок, банерів, зовнішньої реклами, відсутність пандусу в книжковому магазині. Щодо останнього випадку відреагували на дописи в соціальних мережах та звернення представників однієї з обласних спілок людей з обмеженими фізичними можливостями.
Міський голова Богдан Андріїв наголосив, що підприємці, які раніше облаштовували свої заклади, повинні зважити на вимоги, встановлені кілька років тому щодо безперешкодного доступу в усі заклади інвалідів і спільно з управлінням архітектури та містобудування облаштувати їх відповідно до визначених норм.
Також мер пояснив представнику фірми, щодо якого склали адмінпротокол за порушення правил розміщення зовнішньої реклами, що вимоги єдині до всіх і входити в обставини і нюанси кожного підприємця представники міської влади не будуть – до всіх буде єдиний підхід і вимога навести у місті лад.
Також за поданням зі Львова розглянули протокол, складений за порушення розміщення літнього майданчика (тераси), який ужгородець розмістив у сусідньому місті. Штраф за це надійде до бюджету Ужгорода.
|
|